Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad l71 | Ansökan till Helper

l71

Ny Medlem
Gick med
4 Augusti 2026
Meddelanden
4
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Skåne
Användarnamn: l71

Ditt namn: Wilmer

Ange ditt födelsedatum: 27 Juli 2011

Ditt Discordnamn: dierich._

Berätta kortfattat om dig själv. ja e trevlig mogen och jag har erfarenheter om staff

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? hela tiden

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? ganska länge

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag tror att jag skulle vara en bra staff eftersom jag är aktiv, och har lätt för att samarbeta med andra. Jag gillar att hjälpa till lösa problem snabbt och se till att alla har en positiv upplevelse. Jag har också erfarenhet av att vara staff tidigare

Vad är din uppgift som Helper? att ta support och va aktiv och ig mycket så man inte visar oloyalitat på servern

Vad kommer du att bidra med som Helper? Att jag e aktiv och kommer inte rpa lika mycket kommer ta mer support reports

Hur hanterar du stressiga situationer? ja lugnar ner mig för de gör ja jätte snabbt och så kan ja ta hit en staff som kan fortsätta support o sen kommeer ja tillbaks när ja e som vanlig.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /svban /ban /kick /sc /noclip /revive o mer

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? länge

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ja kommer va aktiv mäst på servern

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja

Senaste redigerad:
Top Bottom