Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd M1rtenn | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
  • TRÅDSKAPARE
  • PERSONAL

M1rtenn

Support
Forumpersonal
Support
Medlemskap Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Gick med
21 Augusti 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Gävle
Användarnamn: M1rtenn

Ditt namn: wilton mårtensson

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Ditt Discordnamn: Hata_aik

Berätta kortfattat om dig själv. Hej! jag är en kille som verkligen vill bli nått
jag är en ganska ung och driven kille
jag är väldigt snäll, rolig, trevlig, schysst och omtänksam samt mogen kille
jag är nu 13 år och fyller 14 år om ungefär en månad:)
jag är en väldigt driven kille, t.ex om jag börjar med nått ska vi alltid avsluta det och vara nöjda
jag ser att vi tillsammans här på rewerse kan jobba oss uppåt tillsammans
sen så kommer jag verkligen sträva efter att utveckla mig själv och servern
jag har tröttnat på att se alla göra massa regelbrott och jag ska se till satt alla sköter sig och att vi uppnår våra mål tillsamman
sen kommer jag alltid göra satt alla spelare verkligen får den bästa och den upplevelsen dem förväntar sig:)

om ni vill veta mera bara att skriva till mig i pm:)

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? vardagar 15:30 till 22:00 sen helger kanske 15:00 till 02:00

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? jag har inte varit medlem jätte jätte länge men jag vill verkligen hjälpa er, tror typ nån dag lol men jag ska se till satt detta blir bra:)

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? jag ansöker då om staff för vi ska kunna utveckla rewerse tillsammans
jag vill verkligen hjälpa rewerse och se till satt våran server sprids och utvecklas dagligen
vi ska tillsammans se till satt det inte begås massa regelbrott på servern
grejen är att jag vill hjälpa Rewerse så mkt ja kan
med t.ex staff arbete och typ sprida servern
känner verkligen att jag vill lägga tid på servern och fixa dcn och lite så
jag ser en framtid med Rewerse
Jag vill även hjälpa spelare, lösa konflikter och se till att reglerna följs på ett rättvist sätt, Jag tror även att jag kan bidra med bra aktivitet och ett positivt bemötande mot communityn/servern
som staff vill jag kunna hjälpa nya och gamla spelare, svara på frågor, hantera regelbrott och bidra till en trevlig stämning på servern, jag vill även vara aktiv och tillgänglig när det behövs
Jag söker inte staff bara för rollen för makt o sånt, utan för att jag faktiskt vill hjälpa till att utveckla servern och göra den bättre
Jag tror att mina egenskaper som lugn, hjälpsam, aktiv och rättvis skulle passa bra som staff, och jag är motiverad att göra mitt bästa för servern och dess spelare

Vad är din uppgift som Helper? som helper är min uppgift att hjälpa spelare och se till att de får en så bra upplevelse på servern som möjligt, Jag ska kunna svara på frågor, hjälpa nya spelare att komma igång, Jag ska även kunna ta emot mindre ärenden och rapportera vidare situationer som behöver hanteras av högre staff
jag tycker också att det är viktigt att vara lugn, trevlig och professionell som helper, jag ska behandla alla spelare lika och inte låta personliga åsikter påverka hur jag bemöter någon
mitt mål är helt enkelt att vara en hjälpsam och aktiv del av staff teamet och bidra till en bättre rp miljö
jag ska även hålla koll satt alla regelbrott följs eftersom vi tillsammans ska se till satt det inte är regelbrott på servern
sen så kanske jag inte alltid finns tillgänglig i vc men alltid i PM
vi ska tillsamman utveckla server och själva communityt
jag ska även vara en slags förebild, jag ska visa hur man sköter sig och beter sig, allt från ingame till discord

Vad kommer du att bidra med som Helper? jag kommer bidra med respekt, trevlig och positivt bemötande
kanske inte tror mig men bara att ge mig en chans så skall jag bevisa att jag verkligen kan.
som Helper kommer jag att bidra med mycket aktivitet, energi och ett bra bemötande mot servern/communityn, Jag vill vara en person som faktiskt är närvarande och inte bara ha rollen för att ha den utan att faktiskt hjälpa.
Jag kommer bidra genom att vara hjälpsam och visa respekt mot spelare, komma med idéer och försöka hitta förbättringar som kan göra servern roligare och bättre tillsammans, Jag kan även bidra med ett bra samarbete inom staff teamet och alltid försöka hålla en positiv stämning
jag vill vara en staff som alla spelare känner sig trygg vid, vi ska alltid finnas i support och allmänt hjälpa spelare och utveckla servern/community osv

Hur hanterar du stressiga situationer? alltid försöka lugna ner situationen så gott jag kan
vi ska alltid försöka lugna ner allt och alla satt vi alla kan prata
jag kommer alltid oavsett stress lyssna på vad alla har att säga och därmed fatta ett beslut(oftast bra om man tar hjälp av en annan staff)
men liksom lite kortfattat då
jag kommer alltid försöka lugna ner situationen och jag kommer alltid låta alla prata klart satt vi tar fram rätt beslut och att alla blir nöjda
vi vill ju alltid att våra spelare på servern ska vara glada/nöjda

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Medlemskap, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? här är några som jag vet /tpm, /goto, /bring, /kick, här är några som jag tror finns men samtidigt så lär jag mig väldigt snabbt /kill, /revive /samtal /spec /noclip /ban /togglename /toggleid
som jag sa, jag kommer även lära mig väldigt snabbt

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? jag har inte varit på servern men såfort jag såg servern tänkte jag att jag ser potencieal och att vi kan nå något stort men skulle säga ett tag

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer vara helt ärlig men detta
jag går i skolan från 08:15 till 13:45 eller 15:15 och direkt efter skolan går jag hem och sätter mig oftast vid datorn, jag har inte så mycket att göra om dagarna och jag vill därmed sitta och göra staff arbete osv
jag har dock träning tisdag och torsdag samt match på helgerna

sen min rp, jag kommer minska min rp för att göra mitt bästa som staff och vara aktiv inom staff men samtidigt så kommer jag rpa lite gran om jag har tid

sen staff arbetet kommer jag vara riktigt aktiv
från 15:30 till kanske 22:00 på vardagar
staff arbete kommer vara en hög prio för mig då jag alltid kommer försöka jobba mig uppåt, gör inte så mycket om dagarna så kommer hålla på med staff arbete

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja absolut

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nope

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? yes, är riktigt erfaren inom detta forum, hur man låser, lägger i arkiv osv

realalvin.

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Gick med
18 Augusti 2026
Meddelanden
21
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Din staff ansökan har blivit godkänd vidare till muntlig intervju!

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom