Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad grezzy | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

grezzy

Ny Medlem
Gick med
29 September 2025
Meddelanden
2
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Malmö
Användarnamn: grezzy

Ditt namn: Haider

Ange ditt födelsedatum: 29 Juni 2011

Ditt Discordnamn: grezzy

Berätta kortfattat om dig själv. jag är snäll trevlig hjälpsam

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 24timmar

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? nu blev det

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag vill bli staff för att utveckla servern och göra den till en rolig och bra server att rpa så att alla kan ha det roligt och inte att det blir bråk eller andra tvister eller klagomål. Jag vil bli staff för att hjälpa till med olika saker och uppgifter på servern såsom att specca, lösa ärenden eller scenarion mellan olika parter men även göra så att rpn bli så hög och seriös som möjligt. Skulle jag se till exempel ett regelbrott hända så klippar jag detta och tar åtgärder det kan vara att ge ban direkt eller prata med personen innan jag lägger en ban eller liknande för att ge uppfattning till den som har gjort detta regelbrott så att personen kan ta till sig och göra bättre till nästa gång. Men även om det händer andra grejer som tjafs mellan polis eller kriminella på bankrån så vill jag hjälpa till och lugna ner så båda blir sams och att folk tycker det är roligt att rpa och att göra det på ett rättvist sätt. Men jag vill bli staff för att göra servern till en bra och trygg rp server. Med bra och seriös rp som alla ska tycka om att spela på men även för att utveckla servern på ett positivt sätt så att folk som spelar tycker det är roligt och vill fortsätta med det dem göra och jag vill se utvecklingen på denna serven och följa med

Vad är din uppgift som Helper? specca ta reports och äranden

Vad kommer du att bidra med som Helper? med att specca och hjälpa servern

Hur hanterar du stressiga situationer? att ta det lungt

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? jag vet alla tex /squlban /squlunban /revive /kick /giveitem

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? nu har jag det

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? om jag inte hinner spela då skriver jag i inaktivit

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja det gör jag

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej har inte

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja det vet jag såklart

realalvin.

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Gick med
18 Augusti 2026
Meddelanden
21
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Din staff ansökan har blivit godkänd vidare till muntlig intervju!

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom