Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad realept | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

realept

Ny Medlem
Gick med
4 Augusti 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Västerås
Användarnamn: realept

Ditt namn: Emil

Ange ditt födelsedatum: 21 Februari 2011

Ditt Discordnamn: realept

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en snäll kille som gillar att hjälpa folk, Jag brinner mycket för Rewerse. Jag har väldigt mycket erfarenhet kring staff arbetet

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kommer vara aktiv mellan typ 16:00 till 23:00 på vardagar och sen på helger 18:00 till 04:00

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Sen ni öppnade servern

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper för jag vill vara med och göra skillnad, Jag vill hjälpa spelare och hjälpa servern att nå sina Mål. Jag vill kunna vara med och förändra med mer spelare och mer spelare.

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift som staff är att se till att alla spelare kan alla regler, Hjälpa folk när det behöver hjälp, Vara aktiv både ingame och i discord. Vara respekt full och behandla alla lika bra. Jag har också som uppgift och se till så att server rullar på och se till så det inte finns buggar eller likande. Och se till att alla följer de reglerna vi har och att förklara för folk så det förstår alltså prata tydligt.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kan bidra med att vara seriös, Behandla alla lika bra, Använder mina perms när det behövs, Pratar med folk med ett lugnt och tydligt sätt så det förstår. Ta återgärden på folk som inte kan bete sig och ta reports eller helps.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar det lugnt och tänker ut på situationen och tänker framåt

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag kan alla staff kommandon

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Sen server mötet

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Förstår inte frågar riktigt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja såklart

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Nej, har aldrig gjort det förut

realalvin.

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Gick med
18 Augusti 2026
Meddelanden
21
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Din staff ansökan har nekats. Anl inte svarat utförligt på frågorna.

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom