Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd Vimmeder21 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Vimmeder21

Ny Medlem
Gick med
21 Augusti 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
0
Plats
Sverige
Användarnamn: Vimmeder21

Ditt namn: Vilmer

Ange ditt födelsedatum: 6 Augusti 2010

Ditt Discordnamn: Vimmedet21

Berätta kortfattat om dig själv. ag är en lugn, mogen och ansvarstagande person som trivs med att hjälpa andra och ta ansvar när det behövs. Jag försöker alltid bemöta människor med respekt och behandla alla lika, oavsett situation. När problem eller konflikter uppstår håller jag mig lugn, lyssnar på båda sidor och försöker hitta en rättvis lösning utifrån reglerna och situationen.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Mellan 15-sent på natten varierar på helger och på vardagar.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? inte länge men jag kan jätte mycket innom servern

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper på Rewerse eftersom jag tycker om RP och vill bidra till att servern blir en bättre och trevligare plats för alla spelare. Jag är aktiv, hjälpsam och kan hålla mig lugn och professionell även i jobbiga situationer. Jag vill hjälpa nya och gamla spelare samt se till att reglerna följs på ett rättvist sätt.

Vad är din uppgift som Helper? Som Helper är min uppgift att hjälpa spelare, svara på frågor, vägleda nya spelare och se till att de får en bra upplevelse på servern. Jag ska även följa reglerna och vara respektfull och professionell.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer att bidra med att vara aktiv, hjälpsam och engagerad som Helper. Jag vill hjälpa både nya och gamla spelare genom att svara på frågor, guida dem rätt och lösa problem på ett lugnt och professionellt sätt. Jag kommer även att vara trevlig och respektfull mot alla, oavsett situation. Mitt mål är att bidra till en bättre RP-miljö där spelarna känner att de kan få hjälp när de behöver det.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att hålla mig lugn och tänka innan jag agerar. Jag försöker lyssna på alla parter och lösa situationen på ett rättvist och moget sätt. Om det blir mycket på en gång prioriterar jag det viktigaste först och ser till att inte låta stress påverka mina beslut.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har erfarenhet av olika kommandon och har en grundläggande förståelse för hur de används. Jag lär mig snabbt nya kommandon och är inte rädd för att fråga om jag är osäker på något.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Jag har planerat att bli staff på Rewerse ett tag och har länge varit intresserad av att hjälpa till på servern. Jag känner att jag nu är redo att ta mer ansvar och bidra till serverns utveckling och community.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att planera min tid så att jag kan vara aktiv som staff utan att det går ut över mitt privatliv eller min RP. Jag kommer prioritera skola och andra viktiga saker först, men när jag är inne på servern kommer jag vara engagerad och göra mitt staffarbete ordentligt. Jag kommer även se till att inte ta på mig mer ansvar än jag hinner med.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja, jag accepterar att jag inte kommer kunna RP:a som vanligt under min tid som Helper. Jag förstår att staffrollen innebär ett ansvar och att jag ibland behöver prioritera att hjälpa spelare framför min egen RP.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja, jag vet hur man använder forumet och hur man bland annat flyttar och låser trådar. Om det finns någon funktion jag är osäker på lär jag mig snabbt och frågar hellre än att göra fel.

realalvin.

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Gick med
18 Augusti 2026
Meddelanden
21
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Din staff ansökan har blivit godkänd vidare till muntlig intervju!

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom