Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Br!nk | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Br!nk

Ny Medlem
Gick med
13 Februari 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Kungälv
Användarnamn: Br!nk

Ditt namn: Arvid

Ange ditt födelsedatum: 2 Maj 2012

Ditt Discordnamn: brink0991

Berätta kortfattat om dig själv. Hej, jag heter Arvid och är 13 år gammal. Jag söker idag till staff på Rewerse Roleplay för att göra servern en tryggare plats.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Varje dag i veckan, en timme och uppåt, undantag kan hända.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Sen 3 februari 2026.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till staff på Rewerse Roleplay för att göra servern en tryggare plats. Där medlemmar kan tjäna att deras information är säker med oss. Att kunna hjälpa dom som behöver hjälp. För att kunna få en bra community både ingame och i discorden. Det arbetet jag kommer göra kommer vara unikt. Jag är även sammarbetsvillig och kommer kunna kommunicera med mina andra staffs.

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift som helper är att se till att Rewerse är en tryggplats utan bråk och stök utan att admin abusea.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer bidra till en säkrare spel platform med mycket aktivitet.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar dom flesta väldigt bra. Finns även situationer som kan få mej överstimulerande men då är det bara att ta några djupa andetag och gå rakt in på samma grej igen.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Mycket, kan ge några exempel som kommer: Noclip /Revive /Spec /skin /ban /unban /bring /setjob /giveitem
Det är bara dom få komandon jag kan.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Så länge mitt liv håller ihop. Staff är en rolig grej men kan också vara stress samt. Jag har inget datum, utan jag kommer jobba till 100 så länge jag bara kan.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har väldigt mycket fritid som gör att jag kan vara aktiv mycket. Oftast på kvällen men kan också bli runt 15:00 till och med.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja, staff är en stor roll som jag måste ha för att kunna dra mej ur och hjälpa när det behövs.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Aldrig.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja, jag vet hur man flyttar trådar.

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom