Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad 82.lq | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

82.lq

Ny Medlem
Gick med
28 Juli 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Stockholm
Användarnamn: 82.lq

Ditt namn: Niklas

Ange ditt födelsedatum: 8 Februari 2010

Ditt Discordnamn: 1.nik1as

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en 16orig kille som gillar o vara med vänner och spela fivem.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Nu så kommer de vara lite olika då de är sommar, så de beror på vilken dag och väder de är.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Sen den öppnade igen.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Eftersom jag vill hålla servern borta från problemspelare som inte följer standarden på servern, så att alla ska kunna ha kul på servern.

Vad är din uppgift som Helper? Att hålla koll på spelarna så det inte håller på med massa regelbrott samt ta reports och hjälpa folket i support.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer bidra med en god ton i varje support ärende samt mycket aktivitet.

Hur hanterar du stressiga situationer? Via att jag tar några djupa andetag sedan så fortsätter jag med de jag höll på med.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Kriminell

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /ban /samtal /toggleid /togglename /reports /spec

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Några dagar

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Via att jag ska försöka vara inne några timmar om dagen samtidigt som jag gör annat om dagarna.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej inte vad jag tror.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Typ, men lär mig väldigt snabbt annars.

realalvin.

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Gick med
18 Augusti 2026
Meddelanden
21
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Din staff ansökan har nekats. Pågrund av tog inte intervju i tid.

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom