Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad 777 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

777

Ny Medlem
Gick med
12 Oktober 2025
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
9
Användarnamn: 777

Ditt namn: .

Ange ditt födelsedatum: 1 Oktober 2009

Ditt Discordnamn: 634513452342134

Berätta kortfattat om dig själv. jag är kille 16 år gammal spelar fivem då och då

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kommer att vara aktiv mellan 15 till 23 på vardagar men alltid aktiv på dc ochj på helger kommer jag kunna vara aktiv mellan 12-23 med pauser i mellan såklart

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? jag har vart medlem på rewerse på andra konton men de va innan v2an så kanske 7 månader

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? eftersom det är roligt att vara helper och jag ser mycket problem på servern som borde lösas samt blir servern bara större och större per dag som är jätte kul att se eftersom jag har vart på servern ända sedan de va cirka 30 spelare per dag och jag kan mycket om servern och har tidigare vart staff så jag vill testa på det igen.

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift som helper är att säkerställa att serverns rp är reglerad och att ingen begår regelbrott medans jag hjälper folk

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer bidra med bra sammarbete samt mycket av aktivitet samt kommer jag kunna hjälpa folk så att dem blir glada

Hur hanterar du stressiga situationer? jag blir inte stressad

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Jobb

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? jag har erfaraenheter då jag tidigare varit staff och vet vad som gör vad

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? så länge som jag kan

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? kommer prioritera min staffroll före min rp och jag kommer kunna balansera mitt privat liv och staffroll

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? nej men kan lära mig det

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom