Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad 4.k.6 7 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

4.k.6 7

Ny Medlem
Gick med
30 September 2025
Meddelanden
4
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Svergie
Användarnamn: 4.k.6 7

Ditt namn: Nils

Ange ditt födelsedatum: 5 Oktober 2025

Ditt Discordnamn: .4.K_

Berätta kortfattat om dig själv. är en grabb på 16 år som älskar och brinner för att spela fivem för jag verkligen tycker om det. gillar att köra moped på fritiden och vara med min familj och vara med vänner men också spela rewerse med polarna. det är väl kortfattat?

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Varjde dag efter skolan och på helger

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? typ 3 veckor men har lämnat dcn ibland för fick indraget några gånger men verkligen lärt mig en läxa av det.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? för jag vill bli en del av community och hjälpa människor i support och specca och ta reports, och för jag har mycket driv och är klok och ej partisk. det är ej den längsta texten men det är därför jag ansöker.

Vad är din uppgift som Helper? specca-ressa-ta reports-ge skin-ta support och vara aktiv och mogen och ha drivet att hjälpa andra.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer bidra med specca långa scenarion, dela ut rätt åtgärder.

Hur hanterar du stressiga situationer? sansar mig och tar det lungt

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Servervakt

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /skin /revive /spec /specoff /allt som behövs har varit staff förut

Hur länge har du varit medlem på Rewerse? länge

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Privata liv löser jag det och jag får bara bita ihop rpa lite mindre och det är jag redo att göra

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja absolut därför ja skriver för vill lägga min tid på att hjälpa personer.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? aaaa

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Jaaa

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom