Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd vril | Temporär Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

vril

Ny Medlem
Medlemskap Ansvarig
Gick med
1 Oktober 2025
Meddelanden
13
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
göteborg
Användarnamn: vril

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179406891/

Ditt Hex-ID steam:110000148aa9e2b

Ditt Ban-id BanID: emjqpl

Vad heter du på Discord? professionellroleplayer

Hur länge sedan vart du bannad? 10 minuter sen ksk

Hur lång tid var din ban? 5 dgr

Var är du bannad? Servern

Vilken staff bannade dig? sulan

Bild på banmeddelande Screenshot 2025-10-11 170144.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag använde en bugg så man kan slåss i greenzone

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad jag satt med några andra vid en bro och kollade på himlen men innan det va jag på sjukan och pratade med nån som ville gå med i barbieligan och då lallade jag och bosse eller ozzy kmr ej ihåg vem av dom och då använde jag mig en bugg och slog bosse eller ozzy på skoj och sedan råka jag träffa nån annan som slog tillbaka och då slog jag han också sen råka döda han istället för att slå och då gissar jag väl på att han hoppa support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var väl inte en falsk ban eftersom att jag bugg abusea i greenzone men som sagt jag var inte den ända som gjorde fel men tyvärr har jag inte klipp men jag ångrar mig verkligen eftersom att jag gillar och kör på denna server.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. rdm , vägrad pc check när jag inte vägra, combatlogg när jag inte combat logga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte bugg abuseat eller slåss i greenzone som jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte bugg abusea

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
 
Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom