- TRÅDSKAPARE
- #1
Användarnamn: vril
Ditt namn: gabbe
Ange ditt födelsedatum: 5 September 2010
Ditt Discordnamn: professionellroleplayer
Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter Gabbe, är 15 år gammal och en social kille som verkligen gillar att umgås med kompisar. På fritiden spelar jag ofta och FiveM är mitt favoritspel. Jag tycker det är roligt att samarbeta online, testa nya roller i spelet och samtidigt skratta och ha kul med vännerna.
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 16-21 på vardagar,helger 13,14-02:00
Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? på detta konto 20 september 2025 men på mitt gamla januari nånting detta år
Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker som staff på Rewerse eftersom jag vill hjälpa till i situationer där spelare kanske inte följer reglerna, till exempel när någon RDM:ar mitt i stan eller när folk inte respekterar rollspel. Jag vill också finnas där när nya spelare inte vet hur man ansöker till ett jobb eller hur man köper sin första bil. Ibland uppstår scenarion där en spelare blir orättvist behandlad, och då vill jag vara den som kollar loggar, pratar med inblandade och ser till att allt blir rättvist. På så sätt kan alla få en roligare och mer rättvis RP-upplevelse.
Vad är din uppgift som Helper? Jag ansöker som staff på SweWave eftersom jag vill hjälpa till i situationer där spelare kanske inte följer reglerna, till exempel när någon RDM:ar mitt i stan eller när folk inte respekterar rollspel. Jag vill också finnas där när nya spelare inte vet hur man ansöker till ett jobb eller hur man köper sin första bil. Ibland uppstår scenarion där en spelare blir orättvist behandlad, och då vill jag vara den som kollar loggar, pratar med inblandade och ser till att allt blir rättvist. På så sätt kan alla få en roligare och mer rättvis RP-upplevelse.
Vad kommer du att bidra med som Helper? Som staff kommer jag att bidra med att skapa rolig RP och bra scenarion som gör servern mer levande. Jag vill se till att spelare får en trygg och rättvis upplevelse, där alla känner sig välkomna. Genom att vara aktiv, rättvis och engagerad kan jag hjälpa till att både lösa problem och samtidigt bidra till en positiv stämning på Rewerse.
Hur hanterar du stressiga situationer? I stressiga situationer försöker jag alltid behålla lugnet och tänka logiskt innan jag agerar. Jag prioriterar att lyssna på alla inblandade och ta ett steg i taget för att lösa situationen. Genom att inte stressa upp mig själv kan jag fatta rättvisa beslut och se till att alla blir hörda.
Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Medlemskap
Vad har du för erfarenhet inom kommandon? kan alla såsom /ban /kick /samtal /revive /noclip /tpm /spec osv
Hur länge har du varit medlem på Rewerse? på detta konto 20 september 2025 men på mitt gamla januari nånting detta år
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? som sagt jag spelar 16-21 ungefär på vardagar så då kommer jag lägga runt 2-3 timmar staff arbete om dagen och jag sitter mest och spelar på min fritid.
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja
Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej
Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja
Ditt namn: gabbe
Ange ditt födelsedatum: 5 September 2010
Ditt Discordnamn: professionellroleplayer
Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter Gabbe, är 15 år gammal och en social kille som verkligen gillar att umgås med kompisar. På fritiden spelar jag ofta och FiveM är mitt favoritspel. Jag tycker det är roligt att samarbeta online, testa nya roller i spelet och samtidigt skratta och ha kul med vännerna.
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 16-21 på vardagar,helger 13,14-02:00
Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? på detta konto 20 september 2025 men på mitt gamla januari nånting detta år
Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker som staff på Rewerse eftersom jag vill hjälpa till i situationer där spelare kanske inte följer reglerna, till exempel när någon RDM:ar mitt i stan eller när folk inte respekterar rollspel. Jag vill också finnas där när nya spelare inte vet hur man ansöker till ett jobb eller hur man köper sin första bil. Ibland uppstår scenarion där en spelare blir orättvist behandlad, och då vill jag vara den som kollar loggar, pratar med inblandade och ser till att allt blir rättvist. På så sätt kan alla få en roligare och mer rättvis RP-upplevelse.
Vad är din uppgift som Helper? Jag ansöker som staff på SweWave eftersom jag vill hjälpa till i situationer där spelare kanske inte följer reglerna, till exempel när någon RDM:ar mitt i stan eller när folk inte respekterar rollspel. Jag vill också finnas där när nya spelare inte vet hur man ansöker till ett jobb eller hur man köper sin första bil. Ibland uppstår scenarion där en spelare blir orättvist behandlad, och då vill jag vara den som kollar loggar, pratar med inblandade och ser till att allt blir rättvist. På så sätt kan alla få en roligare och mer rättvis RP-upplevelse.
Vad kommer du att bidra med som Helper? Som staff kommer jag att bidra med att skapa rolig RP och bra scenarion som gör servern mer levande. Jag vill se till att spelare får en trygg och rättvis upplevelse, där alla känner sig välkomna. Genom att vara aktiv, rättvis och engagerad kan jag hjälpa till att både lösa problem och samtidigt bidra till en positiv stämning på Rewerse.
Hur hanterar du stressiga situationer? I stressiga situationer försöker jag alltid behålla lugnet och tänka logiskt innan jag agerar. Jag prioriterar att lyssna på alla inblandade och ta ett steg i taget för att lösa situationen. Genom att inte stressa upp mig själv kan jag fatta rättvisa beslut och se till att alla blir hörda.
Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Medlemskap
Vad har du för erfarenhet inom kommandon? kan alla såsom /ban /kick /samtal /revive /noclip /tpm /spec osv
Hur länge har du varit medlem på Rewerse? på detta konto 20 september 2025 men på mitt gamla januari nånting detta år
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? som sagt jag spelar 16-21 ungefär på vardagar så då kommer jag lägga runt 2-3 timmar staff arbete om dagen och jag sitter mest och spelar på min fritid.
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja
Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej
Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja