- TRÅDSKAPARE
Användarnamn: vril
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179406891/
Ditt Hex-ID steam:110000148aa9e2b
Ditt Ban-Id BanID: zdejfj
Vad är din discord tagg? professionellroleplayer
Hur länge sedan vart du bannad? 10 min sen
Vem var det som bannade dig? Mns
Var är du bannad? Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom misstänkte att jag använde fusk och ville pc checka mig men jag ville inte bli pc checkad utan bevis
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va ej ingame när jag blev bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte riktigt om den e felaktig eller inte men aa
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. rdm 1 som jag överklagade och anticheat som jag överklagat
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hoppa pc check
Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179406891/
Ditt Hex-ID steam:110000148aa9e2b
Ditt Ban-Id BanID: zdejfj
Vad är din discord tagg? professionellroleplayer
Hur länge sedan vart du bannad? 10 min sen
Vem var det som bannade dig? Mns
Var är du bannad? Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom misstänkte att jag använde fusk och ville pc checka mig men jag ville inte bli pc checkad utan bevis
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va ej ingame när jag blev bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte riktigt om den e felaktig eller inte men aa
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. rdm 1 som jag överklagade och anticheat som jag överklagat
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hoppa pc check
Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja