Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Ozzy | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Ozzy

Ny Medlem
Gick med
27 September 2025
Meddelanden
2
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
gbg
Användarnamn: Ozzy

Ditt namn: Hugo

Ange ditt födelsedatum: 24 Augusti 2011

Ditt Discordnamn: Ozzy7578

Berätta kortfattat om dig själv. Jag som person är glad posetiv jag är oftast glad. Och att jag är hjälpsam och vill inte göra någon ledesn. Och att jag gör alltid mitt bästa.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? varje vardag efter jag skolan om jag inte ha många prov samma vecka kommer jag plugga och sen på helgerna kommr jag vara hela dagarna.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Jag ha varit här i typ 3-4 månader

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? För att jag vill hjälpa staff temet. Och jag vill höja rp nivån på servern. och göra så att folk bli trygga ig och i dc. Och att jag vill försöka göra det bästa staff temat och att vi blir det bästa staff teamat.

Vad är din uppgift som Helper? Att ta support och att speca folk ig och kolla på medlemskaps ansökan och ta reports

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer ta support och jag kommer speca. Jag kommer speca om det är många ig och att jag kommer ta reports.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag kommer deffa båda sen kommer jag ta bort den ena som är deffad och lyssna på va han säger och sen kommer jag göra samma sak med han andra så de kan säga båda sin åsikter.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Medlemskap

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? ja de har jag, man kommer få noclip och revivbe senj kommer man kunna speca

Hur länge har du varit medlem på Rewerse? jag ha varit ganska länge andå ska typ 3-4 månader jag kanske ha varit längre

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer först ta skolan och sedan kommer jag speca i typ 2-3 timmar och sen rpa men om det är många ig kommer jag speca och hjälpa de andra saffsen och ta reports

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja det gör jag jag kommer ta väll han om min helper

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej det har jag inte

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Nej det vet jag inte för att jag ha aldrig varit staff på en server med forum

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom