Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Ozzy | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Ozzy

Ny Medlem
Gick med
27 September 2025
Meddelanden
2
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
gbg
Användarnamn: Ozzy

Ditt namn: Hugo

Ange ditt födelsedatum: 24 Augusti 2011

Ditt Discordnamn: Ozzy7578

Berätta kortfattat om dig själv. Jag gillar att hjälpa andra och se till att alla har en bra upplevelse. Jag är lugn, rättvis och försöker alltid lösa problem på ett moget sätt. Jag har tidigare erfarenhet som moderator och trivs bra med att samarbeta i ett team.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? varje vardag efter jag skolan om jag inte ha många prov samma vecka kommer jag plugga och sen på helgerna kommr jag vara hela dagarna.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Jag ha varit här i typ 3-4 månader

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper på Rewerse för att jag gillar att hjälpa andra och bidra till en trevlig stämning på servern. Jag har varit aktiv ett tag och känner att jag kan bidra med både erfarenhet och tålamod. Jag vill vara en del av teamet som ser till att alla spelare får en bra upplevelse.

Vad är din uppgift som Helper? Helper är min uppgift att bidra till en trygg, trevlig och stöttande miljö på Rewerse. Det innebär att finnas där för andra medlemmar, svara på frågor, hjälpa nya användare att hitta rätt, och se till att regler följs på ett vänligt sätt. Och att min helper roll handlar om att handlar mycket om att sprida positiv energi, visa respekt och skapa en gemenskap.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Helper kommer jag att bidra med ett lugnt, vänligt och omtänksamt bemötande. Jag är bra på att lyssna, visa förståelse och få människor att känna sig trygga och sedda. Jag kommer att sprida positiv energi, stötta både nya och gamla användare. Jag försöker alltid vara lugn och respektfull, oavsett situation, och jag tycker det är viktigt att alla spelare känner sig hörda och välkomna.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar ett steg tillbaka, lyssnar på alla parter och ser till att förstå situationen innan jag agerar. Som Helper är det viktigt att inte låta känslor styra beslut, utan att ge tydlig information, lugna spelare och, om det behövs. Om jag inte kan ta ett beslut kommer jag fråga om en högre staff än mig och sen kolla vad han tycker och ta ett beslut över det.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Medlemskap

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har grundläggande erfarenhet av kommandon och att jag kan de mesta. Jag är van vid att läsa instruktioner och lära mig nya kommandon snabbt, så jag kan snabbt anpassa snabbt till de andra

Hur länge har du varit medlem på Rewerse? Det är väll ända ganska länge vet inte riktigt men riktigt länge ändån.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag planerar att lägga upp mitt staff-arbete på ett strukturerat sätt, så att det inte påverkar mitt privata liv och min familj. JAg kommer alltid priotera min helper roll och mitt rpande. Och jag kommer alltid göra min staff arbete inann jag rpar men om jag ser att det är många spelare inne så kommer jag sluta rpa och hoppa in i en spec vc ovh sen göra staff arbete.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja det gör jag

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej det har jag inte

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? nej det vet jag inte men jag vill att lära mig och sen utveckla mig medans jag är helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom