Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Liam | Medlemskap Ansvarig Ansökan

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Liam

Support
Support
Support Ansvarig
Gick med
28 September 2025
Meddelanden
9
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
skövde
Användarnamn: Liam

Vad heter du på discord? liamww0962

Vad heter du IRL? Liam

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Hur ofta kommer du att vara aktiv? jag kommer att vara aktiv mycket. jag kommer att vara aktiv från 16:00 till ungefär 01:00 på vardagar. på helger och lov så är jag aktiv hela tiden.

Hur bemöter du andra människor? jag bemöter andra människor väldigt bra. jag tycker att man ska vara mycket trevliga mot folk eftersom om man inte är snäll mor andra så kanske dem tar åt sig och det blir inte bra. så jag tänker att jag bemöter människor väldigt bra.

Varför söker just du till Medlemskap Ansvarig? jag söker till det för att jag vill hjälpa er staffs. jag vill att ni som är staffs ska mest vara aktiva i support och lite ingame till och speca. och så tänker jag att jag kan hjälpa er med att svara på medlemskaps ansökan.

Varför ska vi välja just dig som Medlemskap Ansvarig? för att jag kommer att vara mycket aktiv på dagarna och hjälpa er mycket. jag vill att dem nya medlemarna ska känna sig trugga och att det ska fort att vi ska svara. så därför vill jag vara medlemskaps ansvarig. för att hjälpa er som mest.

Vilka kraver tycker du det ska finnas på dom som vill bli medlem? att dem ska vara mogna och dem ska kunna hantera den rollen som medlem och inte bara hålla på och lalla.

Finns det något annat du vill tillägga? nej

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom