Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Inaktuell liam880855 | Ansökan till Medlem [blakfisken]

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

liam880855

Ny Medlem
Gick med
22 Juli 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
0
Plats
sverige
Användarnamn: liam880855

Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? liam880855

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2010

Berätta om din karaktär min karaktär heter Peter Pålsson är 20 år gammal Han älskar bilar och tycker att det är kul att titta på snabba och fina bilar På fritiden gillar han att meka med motorer och lära sig mer om hur bilar fungerar
Peter har också gjort många dåliga val Han är kriminell och har hamnat i problem med polisen flera gånger Det har gjort att hans liv har blivit svårt Även om han gillar bilar mycket är det viktigt att förstå att det inte är bra att göra brott Om Peter vill få ett bättre liv behöver han sluta med kriminalitet och använda sitt intresse för bilar på ett bra sätt

Vad vill du helst rollspela som? Kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en schysst och seriös rp upplevelse till rewerse communityt och med det vill jag sprida seriös rp till alla i communityt så inte det blir massa lallare på rewerse

Hur hittade du Rewerse? min vän tipsade om denna server och sa att den skulle öppna snart så jag tog en titt på vad ni hade att erbjuda och då bestämde jag mig för att bli medlem och börja spela på rewerse rp

Har du läst serverns regler? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom