Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Lampiano | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Lampiano

Ny Medlem
Medlemskap Ansvarig
Gick med
28 Juli 2026
Meddelanden
2
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Dalarna, Hedemora
Användarnamn: Lampiano

Ditt namn: liam

Ange ditt födelsedatum: 29 Juni 2010

Ditt Discordnamn: Lampiano/smurto123

Berätta kortfattat om dig själv. jag heter Liam jag är aktiv och gillar att lira fivem, har andra saker jag gör på min fritid som tex innebandy golf osv annars spelar jag fivem.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? runt varje dag förrutom vid träningar.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? ja någon vecka

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? för jag ser fel dagligen och vill banna folk och förbättra rpn då jag ser fel dagligen.

Vad är din uppgift som Helper? att hålla koll på folk som gör fel sen även hjälpa mods och högre att fokusera på servern.

Vad kommer du att bidra med som Helper? support ärenden, mycket specc, och rättvisa bans samt rolig rp då jag kan fixa rpn lite gran.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag håller mig lung och tex mutar deffar eller annat om det blir för streessigt.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? jag har varit staff på andra servrar som tex swewave, intrix och avena.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? ett bra tag sen jag började här från första dagen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag ska staff arbeta minst 2 timmar om dagen sen får jag lite rp tid sen så planerar jag allt detta efter mitt privata liv med sporter osv.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? japp.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja.

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom