Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd Liam | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Liam

Support
Support
Support Ansvarig
Gick med
28 September 2025
Meddelanden
9
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
skövde
Användarnamn: Liam

Ditt namn: Liam

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Ditt Discordnamn: liamww0962

Berätta kortfattat om dig själv. jag heter lulle simonsson. jag rpar som kriminell. det jag brukar göra mest på servern det är att åka runt och glida med boysen, jag brukar också kliva mycket områden och kliva på opsen. men för det mesta så brukar jag och mina grabbar åka runt och glida och bara ta det lugnt. Jag kommer att vara aktiv från ungefär klockan 16:00 till 20:30 på vardagar. på helger så kan jag vara aktiv hur mycket jag vill och va uppe hur länge jag vill.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? från ungefär, 10:00 22:00

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? typ kanske 2 månader

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? jag ansöker till helper på rewerse för att jag brinner för staff teamet och tycker om att hjälpa folk. jag gillar att ya folk i supp och speca mycket. så som sagt jag gillar att hjälpa folk. jag vill även hjälpa er andra som är staffs för ni kanske behöver hjälp. jag vill hjälpa till så mycket som möljigt och göra så att alla helper är aktiva, för nu är dt inte många aktiva.

Vad är din uppgift som Helper? min uppgift som helper är att hjälpa folk som behöver hjälp. men det som är våran uppgift som är viktigast är att vi ska hålla koll på folk så att dem inte gör massor av regelbrott, t.ex som VDM o RDM. vi ska hålla koll på alla på servern och göra servern till den bästa rp nivån som möjligt. det vi ska göra mest är att speca folk så att dem beter sig. annars kanske dem gör regelbrott som inte är okej.

Vad kommer du att bidra med som Helper? jag kommer bidra med en hög rp nivå. jag vill hjälpa folk som behöver hjälp. och att vara snabb i reports eller i support. så att jag brinner för staff teamet villverkligen hjälpa dem som behöver hjälp.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar stressiga situationer väldigt bra. vi säger att det sitter två pers i support som har varit med om ett regelbrott. en person sitter och skriker medans den andra bara siter och förklarar vad som hänt. då kommer jag att server deffa den som skriker och låter den andra personen prata först. vi säger att jag ska banna någon i 30 minuter, men så bannar jag någon i 30 dagar. då hat du stressat igenom dig att banna och det är därför man ska ta ett steg bakot innan man gör något hetsigt.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Servervakt, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? jag har tidigare erfarenhet inom helper. jag har varit staff på många andra servrar innan jag började på denna. så därför säker jag som helper för att jag gillar att speca jag gillar att hjälpa folk. och ta folk i supp för att servern ska bli så bra som möjligt.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? jag har planerat för att bli staff förens min bror blev staff. så jag har tänkt efter lite sedan han blev helper. så jag har nu tänkt efter att jag vill bli helper och hjälpa folk som behöver hjälp. och speca folk så inte dem gör några regelbrott.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer att lägga upp dt som så här:
jag kommer att vara aktiv från 16:00 till ungefär 22:30 på vardagar. men på helger så kan jag vara vaken/ aktiv hur länge jag vill. jag så efter 16:00 på vardagar så kommer jag att vara mycket aktiv och börja direkt med att hjälpa folk.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja ja det vet jag och det accepterar jag.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? ja men jag har lärt mig jätte mycket efter dom.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja det vet jag

!C4

Ny Medlem
Gick med
6 Oktober 2025
Meddelanden
6
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Hello
++++++rep väldigt bra och känns som är mogen staff!!

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom