Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd kakan140 | Temporär Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

kakan140

Ny Medlem
Gick med
30 September 2025
Meddelanden
14
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Gävle
Användarnamn: kakan140

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199502115749/

Ditt Hex-ID steam:11000015be6c3a5

Ditt Ban-id vnmoeb

Vad heter du på Discord? Kakan140

Hur länge sedan vart du bannad? Igår eller idag, minns inte. Det var på natten/kvällen.

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? Servern

Vilken staff bannade dig? Karlsson

Bild på banmeddelande gressnsda.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag tydligen sköt på en Green-Zone, men som jag sa till han så kom jag typ när krim mötet var slut så visste ej om att det var green zone om ni ens sa det. Jag tycker att ni borde skriva ut var det är Green-Zone, underlättar för oss. Den greenzonen jag visste om utifrån de vanliga var ju att man ej fick skjuta i Grove Street

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad Okej. De personerna jag väljer att skjuta var på min vän, och då så vill ju jag visa lite dominans och vart skåpet ska stå. Så jag tar mitt intiativ, säger "Ut ur bilen" de väljer att åka, jag avlossar skott - blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, eftersom att jag ej var medveten om att det var en Grön Zon där. Var mer tydliga vid sådana saker. Bilden visar inte heller att jag skjuter, tycker att jag borde få unban och tillbaka min Kriminell!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 4 gånger tidigare, några har varit felaktiga. Men jag minns inte vilka fel jag gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte visat dominans, låtit dem rulla vidare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, kom igen ge mig en chans. Ni får för bövelen skriva ut att det är en Grön Zon det, Smexy. Vill gärna ha tillbaka min Kriminell med

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom