Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad kakan140 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

kakan140

Ny Medlem
Gick med
30 September 2025
Meddelanden
14
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Gävle
Användarnamn: kakan140

Ditt namn: Abbe

Ange ditt födelsedatum: 3 Maj 2010

Ditt Discordnamn: Kakan140/X2TwinTurbo

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en snäll, lugn och omtänksam person som bryr mig om andra. Jag försöker alltid vara schysst, hjälpsam och en person som andra kan lita på. Pålitlighet är viktigt för mig – om jag lovar något så håller jag det. Jag gillar att vara runt människor och vill att alla ska känna sig välkomna och inkluderade. Jag är också ganska nyfiken och gillar att testa nya saker. Jag gör alltid mitt bästa, oavsett om det handlar om skolan, fritiden eller att hjälpa till hemma. På fritiden spelar jag ishockey, vilket jag tycker är superkul. Det har lärt mig mycket om samarbete, disciplin och att aldrig ge upp – även när det är tufft.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Måndagar = Staff-Arbete 16-19, Rp 19-21 Tisdagar = Staff-Arbete 15-18, Rp 18-19 Onsdagar = Staff-Arbete 17-21, ingen rp Torsdagar = Staff-Arbete 16-18, Rp 20-21 (har träning)Fredagar = Staff-23, Rp 23-01-Arbete 17-02 Lördagar = Staff-Arbete 13-22, Rp 22-03 Söndagar = Staff-Arbete 12-16, chillar mesta dels på Söndagar

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Ganska länge om man räknar med allt, men jag har faktiskt ingen aning!

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag tycker väl att det är en ganska så kass RP osv, jag inte gillar är att det finns en del som är på servern bara för att skjuta. Jag kommer se till så att dom som är det blir bannade. Jag tycker även att dom som inte är medlemmar på denna härliga, fina, vackra servern lallar en del. Exempel kan vara att dm pratar OOC, man hör deras vänner via discord, dom spelar inte med "push to talk". Men först och främst innan jag gör åtgärder så kommer jag att be dem fixa "push to talk" samt att dom ska skärpa sig, följs det jag säger INTE så kommer det att ske åtgärder. Jag har ju redan gett dom en muntlig varning så varför inte liksom? Jag försöker verkligen göra allt i min makt för att få bort alla spelare som inte är här för att rpa, utan för att lalla, skjuta osv. Jag tycker inte om när det är folk som åker runt och skjuter hela tiden. Men om vi bortser från det så tycker jag att rp-nivån har höjts enormt mycket!

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift som Helper är att få bort alla problemspelare/spelare som ej följer reglerna. Man ska även ta Support-ärenden osv, man ska helt enkelt se till så att servern hålls under kontroll och att man faktiskt kan RP:a utan att bli skjuten stup i kvarten. Som Helper kan du även ta donationer, om du blir donations-ansvarig som jag hade velat bli, du kan ansvara inom olika områden osv.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer att bidra med mycket aktivitet och mitt bästa jag.

Hur hanterar du stressiga situationer? Precis som vanligt, jag är en Chill guy, nonchalant

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Servervakt

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /togglename, /toggleid, /ban, /unban, /kick, /samtal, /ooc, /announce, /noclip, /revive, /goto, /bring, /reportlist, /spec, /skin, /dv, /clearinventory, /ooc, /togglename, /toggleid, /togglenames, /sv, /sc, /who, /m, /giveitem, /givecash, /givemoney, /tpm, /setperm, /freeze, /unfreeze, /reportlist, /reports. Det är några commands jag känner till, men jag lär ju lära mig mer commands i framtiden om jag nu blir staff.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Ganska länge om man räknar med allt, men jag har faktiskt ingen aning!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att ta Staff-arbete före RPn. Jag har träning, prov som jag måste plugga till osv. Jag kommer alltid att prioritera staff-arbetet före RPn då jag vill att alla medlemmar ska få den hjälpen dom ber om i /help osv. Jag kommer att vara riktigt aktiv i Support samt ta Reports väldigt ofta!

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Fick en falsk Kriminell varning, men annars Nej!

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja
 
Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom