Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd kakan140 | Temporär Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

kakan140

Ny Medlem
Gick med
30 September 2025
Meddelanden
14
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Gävle
Användarnamn: kakan140

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199502115749/

Ditt Hex-ID steam:11000015be6c3a5

Ditt Ban-id vnmoeb

Vad heter du på Discord? Kakan140

Hur länge sedan vart du bannad? För några minuter sedan

Hur lång tid var din ban? 2 Dagar

Var är du bannad? Servern

Vilken staff bannade dig? Karlsson

Bild på banmeddelande rewersebannnn.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså jag visste inte att jag mass rdmade men om jag gjorde det så ber jag om ursäkt, jag menade verkligen inte att förstöra för nån, det var inte meningen, jag ville bara ha kul liksom, jag förstår att det kanske var jobbigt för andra, och jag lovar att det inte kommer hända igen, jag ska tänka mer på vad jag gör, och försöka följa reglerna bättre, jag vill inte bli bannad eller nåt, jag gillar att spela här, det är kul och jag vill inte sabba det för mig själv eller andra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad Jag sköt en snubbe i huvudet som innan hade lootat mig, jag ville visa lite dominans. Allt går inte som man tänkt..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet att det jag gjorde var fel, jag sköt en snubbe i huvudet som hade lootat mig innan, jag blev arg och tappade det, men jag fattar nu att det inte var okej, jag ber om ursäkt om det räknas som rdm, det var inte meningen att förstöra för nån, jag vill bara ha en chans till och jag lovar att det inte händer igen. Tycker att det båda var felaktigt och inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad några gånger innan, och ja jag har lärt mig efter ban:sen. Några av dem är felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet att det jag gjorde var fel, jag sköt en kille som hade lootat mig, jag blev arg och tänkte inte klart, jag borde bara låtit det vara och inte bråkat, jag ber om ursäkt om det räknas som rdm, det var inte meningen att sabba för någon, jag vill ha en chans till och lovar att det inte händer igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, min kriminell roll blev indragen vill jag bara meddela
 
Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom