Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad !C4 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

!C4

Ny Medlem
Gick med
6 Oktober 2025
Meddelanden
6
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Hello
Användarnamn: !C4

Ditt namn: charlie

Ange ditt födelsedatum: 9 Juli 2010

Ditt Discordnamn: !C4

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är snabb, social, kan mycket, gillar att prata, gillar att hjälpa andra och är bra på saker och ting jag är bra med folk att hjälpa folk och prata med folk jag kan mycket om saker och är väldigt social och så har jag ADHD men jag kan fortfarande göra arbeten och hjälpa folk i support och sånt.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Från 12-22 om jag har skola så 14-21 typ men kan kanske vara mer aktiv än till bara den tiden.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? I typ 2 veckor och typ 2 dagar ungefär vet inte exakt.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? För att jag ser att folk lallar inte kan reglerna och att folk inte kan rpa så därför tycker jag att vi behöver mer staffs som kan sitt jobb och som kan prata med folk om dom behöver hjälp. Jag tycker jag passar som helper/staff för jag kan nästan allt om själva staff jobbet och jag kan väldigt mycket om staff jobbet jag vet hur man agerar bra mot folk och jag vet hur man ska bemöta dom bra. Och så vill jag hjälpa serven så att de blir den bästa serven nånsin och då krävs de bra staffs/helpers och sånt. Och jag vill bli en bra staff och hjälpa till så mycket de bara går.

Vad är din uppgift som Helper? Att se till att alla trivs på serven och ser till att alla sköter sig så att alla inte bara går runt och lallar och så att alla kan rpa bra och såna saker. Och jag kommer att sitta väldigt mycket i support och hjälpa folk med saker som dom behöver hjälpa med och såna saker. Jag kommer hjälpa jätte många både ingame och i support och göra staff arbete väldigt mycket och kommer sköta mitt staff arbete/staff roll jätte bra och jätte professionellt som staff.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer att hjälpa många jag kommer sitta mycket i support jag kommer sköta mitt staff jobb jag kommer att vara väldigt aktiv jag kommer att göra staff arbete väldigt mycket och jag kommer sköta min staff roll väldigt bra. Och sitta i support väldigt mycket och hjälpa folk ingame och i support. Jag kommer även göra väldigt mycket staff arbete ingame och sköta min staff roll väldigt bra men de mesta jag kommer göra är staff arbete och sitta i support väldigt mycket och hjälpa andra.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker vara lugn agera bra och professionellt och vara proffsig och om dom är frustrerade över saker jag inte kan hjälpa dom med så kommer jag att försöka lugna ner dom och försöka hjälpa dom så mycket som de bara går och leta efter än högre uppsatt än mig så dom kanske kan hjälpa dom med. Och jag kommer vara snäll, lugn och jag kommer ha väldigt mycket tålamod som staff/helper.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Servervakt

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har varit staff på olika servrar och nästan alla tyckte om mig och att jag va bra och jag har väldigt mycket erfarenheter inom staff yrket skulle jag säga. Och några av dom är typ /P-ban, /Kick, /ban, /reports och /Svban och mycket mer men jag kan mer men jag tog dom som va viktigaste kommandona.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? i typ 1 månad eller mer de beror på hur länge serven är uppe och hur mycket folk de kommer vara inne på serven men är de som de är nu så kommer jag nog vara vara på serven rätt så länge och RP och göra staff arbete och sitta i support mycket och hjälpa folk som vanligt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att göra lite staff arbete lite då och då sen kommer jag att ta lite pauser och ta de lugnt och sen göra mer staff arbete och sitta i support väldigt mycket och ta emot folk och sen när jag har gjort de så tar jag de lugnt och sen fortsätter som i vanlig ordning och såna saker typ.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja de vet jag väldigt väl.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej aldrig faktiskt.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja de vet jag hur man gör.

Senaste redigerad:
Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom