Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad colllin | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

colllin

Ny Medlem
Gick med
26 Augusti 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
0
Plats
hemma
Användarnamn: colllin

Ditt namn: collin

Ange ditt födelsedatum: 10 Mars 2012

Ditt Discordnamn: realbadsalt42.

Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter Alexander Berg. Jag är en social och positiv person som gillar att umgås med kompisar, spela och testa nya saker. Jag försöker alltid vara hjälpsam och trevlig mot andra. Jag är också en person som gärna tar ansvar och försöker lösa problem på ett lugnt och rättvist sätt.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv på vardagar efter skolan och på helger större delen av dagen. Jag kommer försöka vara så aktiv som möjligt när jag har tid och se till att mina staffuppgifter blir gjorda.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? 2 veckor

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper eftersom jag vill hjälpa till på servern, stötta medlemmarna och bidra till en trevlig och trygg community. Jag är aktiv, ansvarsfull och vill utvecklas inom staff. Jag tycker även om att hjälpa andra och tror att jag skulle kunna bidra positivt till servern.

Vad är din uppgift som Helper? Som Helper är min uppgift att hjälpa medlemmar, svara på frågor och se till att reglerna följs. Jag ska också vara trevlig, aktiv och hjälpa till andra

Vad kommer du att bidra med som Helper?Som Helper kommer jag bidra med aktivitet, hjälpa medlemmar och svara på frågor. Jag vill även bidra till en positiv och välkomnande miljö där nya och gamla medlemmar känner sig bekväma. Jag kommer försöka vara så hjälpsam och professionell som möjligt.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker hålla mig lugn och tänka klart även om situationen är stressig. Jag lyssnar på vad alla inblandade har att säga och försöker sedan lösa situationen på ett lugnt, rättvist och professionellt sätt. Jag undviker att ta beslut när jag är upprörd.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Jobb, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? rör ej /sc eller /staffchat – staffchat /spec [ID] – spectate en spelare /goto [ID] – teleportera till en spelare /bring [ID] – teleportera en spelare till dig /tp [ID] – teleportera till spelare /revive [ID] – återuppliva spelare /heal [ID] – ge spelare health /freeze [ID] – frysa en spelare /unfreeze [ID] – låsa upp en spelare /kick [ID] [anledning] – kicka spelare /warn [ID] [anledning] – varna spelare /announce [text] – skicka meddelande till servern /noclip – slå på/av noclip

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Jag har varit intresserad av att bli staff eftersom jag gärna vill hjälpa till och utvecklas inom servern. Mitt mål är att jobba mig uppåt genom att visa att jag är aktiv, ansvarsfull och kan hantera rollen på ett bra sätt. Samtidigt vill jag ha roligt och bidra till communityn.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att planera min tid så att jag kan vara aktiv som staff utan att det går ut över mitt privatliv, skolan eller min RP. Jag kommer prioritera det viktigaste först och sedan vara aktiv som Helper när jag har tid. Jag förstår att staffrollen kräver ansvar och aktivitet, men det är samtidigt viktigt att ha en bra balans och inte låta staffarbetet ta över för mycket.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid?
Ja, jag accepterar det och förstår att staff-rollen innebär att jag behöver prioritera mina uppgifter som Helper framför min egen RP ibland.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja, jag vet hur man använder forumet, bland annat hur man flyttar och låser trådar.

Senaste redigerad:

NissePisse

Head.Mod
Forumpersonal
Head.Mod
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Personal Ansvarig
Gick med
17 Juli 2026
Meddelanden
38
Reaktioner
0
Poäng
6
Ålder
15
Din staff ansökan har blivit godkänd vidare till muntlig intervju!

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom