Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd sunday | Temporär Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

sunday

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Support Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Gick med
30 September 2025
Meddelanden
8
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
västerås
Användarnamn: sunday

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375258404/

Ditt Hex-ID steam:110000154571324

Ditt Ban-id BanID: ymogjp

Vad heter du på Discord? crocodileneck

Hur länge sedan vart du bannad? max 1h sen

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? Servern

Vilken staff bannade dig? zirre/zirprize

Bild på banmeddelande Skärmbild 2025-10-01 180707.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att shoot on sighta vilket var fel av mig!!!!!!!!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad Jag chillade vid gsp sen kommer zirreprize o kör förbi och jag väljer att hoppa ut och döda han vilket är rdm/shoot on sight!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel till 100% då jag valde att göra det jag gjorde!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har 11 bans!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat prata med han och gjort ett scenario eller liknanade istället för att rdma och shoot on sighta!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig efter denna ban/ indraget krim är att shoot on sight är ne regel man kollar grovt på samt att det får inte hända igen, detta var ett fel av mig som jag gjorde förstår till 100% att han valde att banna mig!

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Dom blev indragna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom