- TRÅDSKAPARE
- #1
Användarnamn: sunday
Ditt namn: oliver
Ange ditt födelsedatum: 27 September 2009
Ditt Discordnamn: richoffdebitsss
Berätta kortfattat om dig själv. Mitt namn är oliver och jag är 16år gammal, Jag gillar att spela och prata med vänner samt att gå på gähdaaaa
Jag har 1 hund och 1 katt och bor i stan i en lägenhet med min familj.
(är inte bra på att berätta om mig själv men försökte så mycket jag kunde)
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? alla dagar Från 15 till när jag vill (ifall jag inte ska iväg)
Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Har varit medlem ett bra tag!
Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag söker till helper då jag ser det som en chans att börja om på nytt och lägga mitt förflutna bakom mig. Jag har lärt mig igenom mina tidigare misstag t.ex bans samt andra konsekvenser,
Jag har inset att ifall jag ska fortsätta vara krim samt sitta med folket runt mig så kommer jag bara göra mer kaos derför vill jag utveckla mig själv igenom att bli helper och skydda servern mot en sånna spelare som jag har varit! Samt vill jag bli helper för att bidra till en trygg, rolig samt skyddad miljö för alla spelare. Det är därför jag nu vill använda mina erfarenheter som jag har för att göra rätt för mig samt andra spelare. Jag känner mig motiverad till att förbättra mig själv och samtidigt hjälpa andra genom att hjälpa dom med doms problem eller vad dom nu behöver hjälp med!
Vad är din uppgift som Helper? Som Helper är ditt anvsar att underlätta för staffsen på server samt så ska man följa instruktionerna man får från dom högre uppsatta noga och vara aktiv på servern. så enkelt sagt behöver man vara tillgänglig när de krävs. Man ska ta ansvar och visa engagemang när man har rollen.
Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer vara en aktiv helper som tar mycket support samt speccar mycket ingame för att hålla den bästa standadern på servern så alla som gör regel brott blir bannade eller liknanade, När jag är helper vill jag att folk verkligen tar det jag säger seriöst det är derför jag vet att jag hade blivit en bra helper, Kommer bidra med mycket speccade så jag kan skydda servern mot spelare som förstör för andra samt att jag ska ta mycket support då jag vill hjälpa dom samt så underlättar jag för staffsen mycket.
Hur hanterar du stressiga situationer? I stressiga situationer så samlar jag mig och pratar lungt och fint för att sedan prata med båda om vad som har hänt, Efter det så försöker jag reda ut vad som hänt så alla kan gå iväg och känna sig nöjda!
Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Support
Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /skin
/noclip
/dv
/v bilens spawnnamn
/goto
/bring
/revive
/kick
/ban
/svban
/tpm
/toogleid
/sv (sv chatt)
/pedmenu
/sc (staff chatt)
/unban
/freeze
/samtal
/slay
/avslutasamtal
/reports
/togglename
Och mer!
Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Ifall jag blir staff/helper kommer jag vara så aktiv jag kan så att jag kan behålla staff rollen tills jag inte är på servern mer, kommer försöka satsa på mod ifall de går osv! så har planerat att vara staff så länge jag får vara det!
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer ju såklart ha ett irl liv men kommer prioritera att vara aktiv på rewerse och ifall jag inte är hemma så kommer jag att vara aktiv på min lur så att så fort någon behöver nå mig så kommer jag vara där!
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Yes det är förstårligt! Vill ju sluta rpa för att kunna bli staff!
Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Ja i mitt förflutna men somsagt vill ändra mig och börja om på nytt!
Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja det vet jag, har vart helper på unive samt mod för ett bra tag sen men jag vet hur allt funkar!
Ditt namn: oliver
Ange ditt födelsedatum: 27 September 2009
Ditt Discordnamn: richoffdebitsss
Berätta kortfattat om dig själv. Mitt namn är oliver och jag är 16år gammal, Jag gillar att spela och prata med vänner samt att gå på gähdaaaa
Jag har 1 hund och 1 katt och bor i stan i en lägenhet med min familj.
(är inte bra på att berätta om mig själv men försökte så mycket jag kunde)
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? alla dagar Från 15 till när jag vill (ifall jag inte ska iväg)
Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Har varit medlem ett bra tag!
Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag söker till helper då jag ser det som en chans att börja om på nytt och lägga mitt förflutna bakom mig. Jag har lärt mig igenom mina tidigare misstag t.ex bans samt andra konsekvenser,
Jag har inset att ifall jag ska fortsätta vara krim samt sitta med folket runt mig så kommer jag bara göra mer kaos derför vill jag utveckla mig själv igenom att bli helper och skydda servern mot en sånna spelare som jag har varit! Samt vill jag bli helper för att bidra till en trygg, rolig samt skyddad miljö för alla spelare. Det är därför jag nu vill använda mina erfarenheter som jag har för att göra rätt för mig samt andra spelare. Jag känner mig motiverad till att förbättra mig själv och samtidigt hjälpa andra genom att hjälpa dom med doms problem eller vad dom nu behöver hjälp med!
Vad är din uppgift som Helper? Som Helper är ditt anvsar att underlätta för staffsen på server samt så ska man följa instruktionerna man får från dom högre uppsatta noga och vara aktiv på servern. så enkelt sagt behöver man vara tillgänglig när de krävs. Man ska ta ansvar och visa engagemang när man har rollen.
Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer vara en aktiv helper som tar mycket support samt speccar mycket ingame för att hålla den bästa standadern på servern så alla som gör regel brott blir bannade eller liknanade, När jag är helper vill jag att folk verkligen tar det jag säger seriöst det är derför jag vet att jag hade blivit en bra helper, Kommer bidra med mycket speccade så jag kan skydda servern mot spelare som förstör för andra samt att jag ska ta mycket support då jag vill hjälpa dom samt så underlättar jag för staffsen mycket.
Hur hanterar du stressiga situationer? I stressiga situationer så samlar jag mig och pratar lungt och fint för att sedan prata med båda om vad som har hänt, Efter det så försöker jag reda ut vad som hänt så alla kan gå iväg och känna sig nöjda!
Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Support
Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /skin
/noclip
/dv
/v bilens spawnnamn
/goto
/bring
/revive
/kick
/ban
/svban
/tpm
/toogleid
/sv (sv chatt)
/pedmenu
/sc (staff chatt)
/unban
/freeze
/samtal
/slay
/avslutasamtal
/reports
/togglename
Och mer!
Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Ifall jag blir staff/helper kommer jag vara så aktiv jag kan så att jag kan behålla staff rollen tills jag inte är på servern mer, kommer försöka satsa på mod ifall de går osv! så har planerat att vara staff så länge jag får vara det!
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer ju såklart ha ett irl liv men kommer prioritera att vara aktiv på rewerse och ifall jag inte är hemma så kommer jag att vara aktiv på min lur så att så fort någon behöver nå mig så kommer jag vara där!
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Yes det är förstårligt! Vill ju sluta rpa för att kunna bli staff!
Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Ja i mitt förflutna men somsagt vill ändra mig och börja om på nytt!
Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja det vet jag, har vart helper på unive samt mod för ett bra tag sen men jag vet hur allt funkar!