Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Slide | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Slide

Ny Medlem
Gick med
9 Oktober 2025
Meddelanden
3
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
sverige
Användarnamn: Slide

Ditt namn: Liam

Ange ditt födelsedatum: 15 September 2012

Ditt Discordnamn: Real_slide

Berätta kortfattat om dig själv. Rolig snäll gillar fivem bra på att lyssna

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 13:00 TILL 23:00 ibland men kan vara aktiv 8 till 12 timmar om dan

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? runt 4 månader

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? vill hjälpa till och va en del av rewerse

Vad är din uppgift som Helper? ta supports o ta reports och speca och lyssna på de högre o

Vad kommer du att bidra med som Helper? kommer kunna vara mer aktiv än dom flesta andra staffsen och kunna hjölpa till snabbare

Hur hanterar du stressiga situationer? andas försöker ta de lungt o försöker förstå vad som händer

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /noclip /bring /goto /dv /car /spec /spec off /giveitem /revive /clearinv /tpm /doorlock /kill /ban /unbann /kick /pedadmin /gangadmin /fix /reapir /togglename /toggleid /cleararena

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? så länge jag spelar fivem

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag hinner med de mesta eftersom jag är aktiv så mycke

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja de gör jag

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? nej de vet jag inte

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom