Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Slide | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Slide

Ny Medlem
Gick med
9 Oktober 2025
Meddelanden
3
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
sverige
Användarnamn: Slide

Ditt namn: Liam

Ange ditt födelsedatum: 5 Oktober 2011

Ditt Discordnamn: Real_lillen

Berätta kortfattat om dig själv. jag är snäll omtänksam och rolig

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 13:00 TILL 23:00 ibland

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Runt 5 till 6 månader

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? för jag gillar rewerse och gillar att hjälpa till o sånt

Vad är din uppgift som Helper? ta supports reports och lyssna på de hörge om de säger att jag ska göra nått

Vad kommer du att bidra med som Helper? kan vara mycke mer aktiv än vissa andra och ta supports och hjälpa till snabbare

Hur hanterar du stressiga situationer? försöker ta de lugnt och andas och försöka förstå

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Jobb, Servervakt

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /setcoords /bring /goto /tpm /togglename /toggleid /revive /revive all /bring /goto /spec /spec off /ban /unban /tpcoords /setjob /giveaccountmoney /giveitem /givewapon /clearinventory /setgroup /kick /warn /kickall /freeze /unfreeze /godmode /invincible /skin /car /dv /repair /staff /clear /clearall /noclip /announce

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? så länge servern är uppe

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? spelar ganska mycke så hinner med allt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja såklart

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? nej men kanske kan lära mig

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom