Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd S1ggelito | Ansök som Chef

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

S1ggelito

Ny Medlem
Gick med
19 Juli 2026
Meddelanden
10
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Någonstans i världen
Användarnamn: S1ggelito

Vilken chefsposition ansöker du till? Regionssjukvården

Ditt Discordnamn: S1ggelito

Hur gammal är du? (DID NOT ANSWER QUESTION)

Hur länge har du spelat på Rewerse? Sedan ni öppnade

Hur rollspelar du på servern? (DID NOT ANSWER QUESTION)

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att alltid prioritera seriös och realistisk rollspel. Jag vill bidra till en aktiv sjukvård där spelare får en bra upplevelse, oavsett om det handlar om mindre skador eller större olyckor. Jag kommer att bemöta alla respektfullt, samarbeta med polis och andra myndigheter samt hjälpa nya kollegor att lära sig rutinerna. Jag vill också komma med idéer som kan förbättra sjukvården, till exempel fler medicinska scenarion, utbildningar, övningar och evenemang tillsammans med andra fraktioner. Mitt mål är att göra sjukvården mer aktiv, professionell och rolig att spela för både personal och spelare som behöver vård.

Har du några erfarenheter inom detta jobb? Ja, jag har varit Bitr. Regionsdirektör på Unive!

Berätta om din karaktär Min karaktär är en lugn, smart och målinriktad person som har vuxit upp under tuffa förhållanden. På grund av sin uppväxt valde han den kriminella vägen för att tjäna pengar och skapa sig ett namn i staden. Han är lojal mot sina vänner och sitt gäng, men föredrar att lösa problem genom planering och kommunikation innan det leder till våld. Karaktären drivs av att bygga upp ett starkt kriminellt nätverk genom affärer, smuggling och andra organiserade aktiviteter. Han tar sina beslut med eftertanke och försöker alltid skapa långsiktig och realistisk rollspel för både sig själv och andra spelare. Målet är inte att vinna varje situation, utan att skapa roliga, spännande och minnesvärda scenarion där alla inblandade får en bra RP upplevelse.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag minst 4 - 6 timmar

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom