Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad S1ggelito | Ansökan till Helper

S1ggelito

Ny Medlem
Gick med
19 Juli 2026
Meddelanden
10
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Någonstans i världen
Användarnamn: S1ggelito

Ditt namn: Linoz

Ange ditt födelsedatum: 11 Februari 2010

Ditt Discordnamn: S1ggelito

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en engagerad och mogen person med ett stort intresse för FiveM och rollspel. Jag tycker om att skapa en rättvis och trevlig spelmiljö, hjälper gärna andra spelare och håller mig lugn även i stressiga situationer. Jag är ansvarstagande, samarbetsvillig och ser alltid till att följa serverns regler samtidigt som jag bidrar till en positiv upplevelse för alla.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 10:00 - 23.00 +

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Sedan ni öppnade

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper på Rewerse eftersom jag vill hjälpa spelare och bidra till en bättre spelupplevelse för alla på servern. Jag tycker om att lösa problem, besvara frågor och se till att regler följs på ett rättvist och respektfullt sätt. Genom att vara aktiv, hjälpsam och professionell hoppas jag kunna vara en positiv del av staffteamet och bidra till serverns utveckling.

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift som Helper är att hålla koll på Rp nivån i servern, samt i dcn. och att ta Support och Reports och sådant samt kunna vara där och finnas för spelarna.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Som Helper kommer jag att bidra med en positiv attityd, ett lugnt bemötande och ett stort engagemang. Jag kommer att vara aktiv, hjälpa spelare så snabbt som möjligt och behandla alla rättvist oavsett situation. Jag vill skapa en trevlig miljö där spelare känner sig välkomna och får den hjälp de behöver, samtidigt som jag följer serverns regler och representerar staffteamet på ett professionellt sätt.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att hålla mig lugn och fokusera på att lösa ett problem i taget. Jag lyssnar på alla inblandade innan jag fattar ett beslut och ser till att agera rättvist utifrån serverns regler. Om en situation blir för komplicerad tvekar jag inte att be en högre staff om hjälp för att säkerställa att ärendet hanteras på bästa sätt.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? jag har varit Mod på Unive så om det är liknande här så kan jag allt

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? sen ni öppnade

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? kommer inte Rpa

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? JA!

Top Bottom