Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad POTATIS1234 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

POTATIS1234

Ny Medlem
Gick med
28 September 2025
Meddelanden
9
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
solleftea
Användarnamn: POTATIS1234

Ditt namn: noah

Ange ditt födelsedatum: 16 December 2010

Ditt Discordnamn: potatis_32

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en ansvarsfull och engagerad person med ett stort intresse för gaming och community building. Jag har erfarenhet av att administrera och moderera servrar, och trivs i en miljö där samarbete och problemlösning är centralt. Jag är van vid att hantera användare, skapa positiva spelupplevelser och se till att alla följer regler och riktlinjer. Jag ser fram emot att bidra med mina tekniska kunskaper och min passion för spelgemenskapen på er serven

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 8 timmar varje dag

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? sen den starta

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper ollen på Rewerse eftersom jag är passionerad om att skapa en positiv och välkomnande spelupplevelse för alla användare. Jag har tidigare erfarenhet av att moderera och assistera spelare, och jag trivs med att hjälpa andra genom att svara på frågor, lösa problem och se till att servrarna hålls i god ordning. Jag är också engagerad i att skapa en trygg och rolig miljö för alla, och jag ser Rewerse som en fantastisk plattform där jag kan bidra med mina kunskaper och samtidigt utvecklas som medlem av commuanityn.

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift som Helper är att assistera spelare med frågor och problem, säkerställa att servern följer reglerna och skapa en positiv och hjälpsam miljö för alla användare. Detta innebär att jag ska vara tillgänglig fdör att ge stöd i chatten, hjälpa nya spelare att komma igång, moderera speldinnehållet och lösa eventuella konflikter eller tekniska problem.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Som Helper kommer jag att bidra med min erfarenhet och vilja att hjälpa andra. Jag är kommunikativ och lösningsorienter vilket gör att jag snabbt kan assistera spelare med deras problem och svara på frågor på ett tydligt och vänligt sätt. Jag kommer att arbeta för att skapa en trygg och positiv spelmiljö genom att upprätthålla serverns regler och moderera chatten för att förebygga problem.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att hålla mig lugn och fokuserad. Jag vet att det är viktigt att ta ett steg tillbaka och analysera situationen innan jag reagerar, säarskilt när flera problem uppstår samtidigt. Jag prioriterar att lösa de mest akuta problemen fösrst och delar upp större uppgifter i hanterbara delar. Jag försöker också alltid vara lyhörd och kommunkativ både med spelare och teammedlemmar, för att säkerställa att alla förstår situationen och hur den bäst kan lösas.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /skin
/noclip
/dv
/v bilens spawnnamn
/goto
/bring
/revive
/kick
/ban
/svban
/tpm
/toogleid
/sv (sv chatt)
/pedmenu
/sc (staff chatt)
/unban
/freeze
/samtal
/slay
/avslutasamtal
/reports
/togglename

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? sen jag börja på servern

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? För att skapa en bra balans mellan mitt arbete som staff, mitt privata liv och min RP, planerar jag min tid noggrant. Jag ser till att jag har tydliga tidsblock för mina staff-uppgifter så att jag inte överbelastar mig. Jag har också förståelse för att både mitt privata liv och min RP är viktiga för min välmående, så jag prioriterar att ta pauser när det behövs. Jag försöker att inte låta mina staff-uppgifter påverka min RP negativt, genom att se till att mina RP-sessioner är något jag gör för avkoppling och nöje.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? ja

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom