- TRÅDSKAPARE
POTATIS1234
Ny Medlem
Användarnamn: POTATIS1234
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199488795402/
Ditt Hex-ID steam:11000015b1b830a
Ditt Ban-Id kolla ba bannen
Vad är din discord tagg? potatis_32
Hur länge sedan vart du bannad? igår
Vem var det som bannade dig? vet inte
Var är du bannad? Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag noclipa utan helper
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag noclipade
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den va inte felaktig men jag har inte dysk jag har en noclip script för förut så hadde jag helper på en skit server som inte funkade noclip på och då fick jag den så jag kunde noclipa när jag va helper men glömde ta ut filen
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång för skjuta på sjukan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att ta utt filen
Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Dom blev indragna
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199488795402/
Ditt Hex-ID steam:11000015b1b830a
Ditt Ban-Id kolla ba bannen
Vad är din discord tagg? potatis_32
Hur länge sedan vart du bannad? igår
Vem var det som bannade dig? vet inte
Var är du bannad? Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag noclipa utan helper
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag noclipade
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den va inte felaktig men jag har inte dysk jag har en noclip script för förut så hadde jag helper på en skit server som inte funkade noclip på och då fick jag den så jag kunde noclipa när jag va helper men glömde ta ut filen
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång för skjuta på sjukan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att ta utt filen
Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Dom blev indragna
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja