Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Milozen13 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Milozen13

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Gick med
29 September 2025
Meddelanden
15
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Stockholm
Användarnamn: Milozen13

Ditt namn: Milo

Ange ditt födelsedatum: 22 Oktober 2011

Ditt Discordnamn: milo135150

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en 14 årig kille som gillar fordon och fiske och älskar sommar.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 15-23:30 på helger är de hela dagen om jag inte ska på något viktigt.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? 5 dagar och har redan lärt mig mycket om servern och blivit fast på rewerse.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag vill bli staff för jag anser att ju mer rättvist det är desto roligare blir de. Jag vill vara med och bidra till den rättvisa miljön som jag anser är den bästa för alla spelare. Jag vill kunna vara med och se till att alla spelare följer de regler som ska följas i avena roleplay. Oavsett om du är ny eller gammal så vill jag kunna bidra till den bästa upplevelsen inom roleplay. Jag tror på rättvisa och anser att alla bör ha en bra tid på servern. Därför ansöker jag som staff inom tro att jag får vara med och vara en av grunderna till en bra roleplay. Jag anser att denna uppgiften är perfekt för mig då jag gillar att ta ansvar samt utveckla mig själv som person men också som roleplay spelare. Som en engagerad medlem av avena så vill jag de bästa för avena och vill se till att den förblir den bästa roleplay servern. Därför ansöker jag om staff i tro om att jag kan vara med på utvecklingen av rewerse och se till att den håller sin top roleplay nivå som nu.

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift som staff är att se till att spelarna får en rättvis roleplay. Och se till att alla får den hjälp de förtjänar. Me de sagt se till att jag är aktiv och tar åtgärder i situationer där de behövs åtgärder. Men även finns tillgänglig i support för alla som behöver hjälp. I simplare sagt. Jag ska underlätta det för spelarna och se till att alla får njuta av den fantastiska roleplayen här på rewerse.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer att bidra med hög aktivitet och ständig närvaro, både i PM, supportforum och direkt ingame. Jag möter alla spelare med ett lugnt och respektfullt bemötande, även när läget är stressat — och jag ser till att förklara varför jag vidtar åtgärder, inte bara genomföra dem. Jag agerar konsekvent och opartiskt, väger alltid bådas perspektiv, för att undvika korruption och upprätthålla förtroendet i staff-teamet. Med ett tydligt och professionellt sätt att hantera konflikter och tolka regelverket vill jag även göra det smidigt för nya spelare att komma in i RP‑gemenskapen. Genom närvaro, rättvisa och tydlig kommunikation hoppas jag skapa en trygg, rättvis och rolig server där alla blir respekterade och förstår varför regler följs. Har tid för ofta bara speca eller att sitta i support till att se till att alla sköter sig.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att hålla mig lugn, fokusera på en sak i taget och försöka förstå vad som verkligen hände. Jag höjer inte rösten utan pratar sakligt, eftersom det blir lugnare för alla, och det hjälper mig att se klart i en annars rörig situation. Jag lyssnar till dem som är inblandade utan att avbryta, ställer enkla frågor och sammanfattar vad jag hör för att säkerställa att jag förstått rätt. På så sätt kan jag hitta orsaken till problemet och agera på ett rättvist sätt  .Jag samlar först in fakta och följer alltid serverns regler före jag fattar beslut. Om det känns svårt eller oklart tar jag stöd av en annan staff, så att alla spelare behandlas lika och situationen hanteras på ett respektfullt sätt .

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Servervakt, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /ban (id) (anl
/kick (id) (anl)
/reports
/spec
/skin (id)
/samtal (id)
/freeze (id)
/noclip
+mer.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? 5 dagar.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? För mig är det viktigt att ha en bra balans mellan mitt staffarbete, mitt privatliv och min rollspelsaktivitet. Jag planerar att lägga upp mitt arbete på ett strukturerat sätt, där jag är aktiv och engagerad som Helper när jag har tid och energi, men utan att det påverkar min vardag negativt. Jag kommer att vara tydlig med mina gränser och inte ta på mig mer ansvar än jag klarar av. På så sätt kan jag bidra på ett hållbart sätt över tid. Jag ser också till att vara närvarande och fokuserad när jag väl är inloggad som Helper, och samtidigt kunna njuta av min RP och mitt privatliv när jag är ledig. Kommunikation med andra i staff-teamet är också viktig så att vi kan stötta varandra och täcka upp vid behov. Jag tror att balans skapar bättre kvalitet i allt man gör.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Accepterat.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja va helper förut.

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom