Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Milozen13 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Milozen13

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Gick med
29 September 2025
Meddelanden
15
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Stockholm
Användarnamn: Milozen13

Ditt namn: Milo

Ange ditt födelsedatum: 24 Oktober 2009

Ditt Discordnamn: milo135150

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en 15 årig kille som gillar att fiska och mecka bil med kompisar och brukar spela ganska ofta efter skolan men ibland blir de spel kväll med kompisarna på helgerna.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 15-23:30 på helger är de hela dagen om jag inte ska på något viktigt.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? 5 dagar och har redan lärt mig mycket om servern och blivit fast på rewerse.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag söker till helper för att ja känner att ja verkligen hade kunnat bidra till att göra servern ännu bättre De finns gånger där folk inte får hjälp i tid och då vill ja va där just den sekunden minuten och hjälpa den som behöver hjälp och de finns nya spelare som inte fattar direkt hur allt funkar o ja tycker de synd om dom när ingen staff svarar dom därför vill ja va där o hjälpa direkt och visa dom hur det funkar hur man gör saker på servern man behöver kunna sen finns de ju alltid en sak ja stört mig på här på rewerse och det är ju krim rpn ja vill kunna hjälpa när folk rdmar andra såklart behöver ja se klipp men ja vill oavsett vad finnas där för servern.

Vad är din uppgift som Helper? Att hjälpa såklart Att finnas där för folk när dom har frågor eller behöver hjälp Att se till att folk följer reglerna men på ett snällt sätt inte gå runt o leka att jag e nån polis utan mer att vara som en guide för alla nya spelare på servern som inte kan så mycket även ta support ärenden när folk behöver hjälp.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Ja kommer va aktiv o snabb på att svara när nån skriver en report Ja kommer inte bara ignorera folk som många gör utan ta tag i saker direkt Jag är bra på att läsa av situationer vet när man ska va hård o när man ska va snäll Ja har oxå bra tålamod.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag försöker alltid behålla lugnet tänka logiskt och fokusera på lösningen om jag känner att jag inte klarar det själv tvekar jag inte att be om hjälp från annan staff eller be om en högre uppsatt att komma till just det support rummet då de kan vara till mycket hjälp.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Servervakt

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /ban
/kick
/svban
/freeze
/goto
/bring
/spec
/revive
/reports
/samtal
/avslutasamtal
/spec off
/announce
/tpm
/dv
/noclip
/setjob
/who

Hur länge har du varit medlem på Rewerse? 5 dagar och har lärt mig mycket om servern och är en bra medlem.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag personligen planerar att ha en bra balans genom att prioritera staffarbete när jag är online men även ge mig själv tid för rp och privatliv när det behövs Jag kommer vara tydlig med när jag är tillgänglig som staff och när jag inte är det så att jag kan ge 100% när jag väl är tillgänglig som staff osv men ja kommer desutom nog göra väldigt mycket mer staff arbete en vad jag ska rpa om ja ska va helt ärlig.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja de accepterar jag absolut.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej aldrig haft.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja men nej vet lite men endå inte mycket men de går alltid att lära sig och jag är väldigt snabb lärd av mig om jag ska vara helt ärlig.

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom