Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Mango | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Mango

Ny Medlem
Gick med
4 Oktober 2025
Meddelanden
2
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Användarnamn: Mango

Ditt namn: Affe

Ange ditt födelsedatum: 5 Augusti 2010

Ditt Discordnamn: affemannen24

Berätta kortfattat om dig själv. Ja är en lugn 15 årig grabb som inte blir arg enkelt. Jag vet hur man tar hand om stressiga situationer och vet även hur man är och beteer sig som Staff.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 17-22 på vardagar och 19-05 på helger

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? 2 Dagar

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till helper på rewerse då jag vill att lallet ska minska. Just nu så ser man en del personer som lallar omkring och säger n ordet och liknande. Sen vill jag också att rp nivån skall höjas då det blir roligare för alla på servern.

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift som helper är att göra jobbet enklare för dom som är högre upp. Helper tar support, report och är aktiv i dessa då de som är högre upp ska kunna bry sig om annat som är viktigt.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer vara aktiv i support och reports. Jag kommer enbart kicka/banna de som förtjänar det. Alltså inte kicka någon för att vinna ett scenario osv.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag blir aldrig stressad men ifall jag skulle bli skulle ja ta ett djupt andetag och överblickar situationen så jag vet hur jag ska aggera på bästa sätt.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Medlemskap

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag kan de flesta kommandona och vet hur man använder dom. Exempelvis /kick (id) (anl) kickar en spelare ifrån servern ifall de gör något mindre regelbrott.
/ban (id) (anl) bannar en spelare ifrån servern ifall de gjort något stort regelbrott. (detta behövs bevis på innan man gör)
/pm (id) skriver privat med en annan person exempelvis ifall personen gjort något mindre regelbrott.
/reports öppnar reportslistan där man kan besvara reports
+En massa mer.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Så länge servern håller sig öppen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tar privata livet först och sedan rp. Jag låter in rpandet överstiga mitt privata.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Japp!

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Jajamän!

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom