- TRÅDSKAPARE
torkad.mango
Ny Medlem
Användarnamn: torkad.mango
Ditt namn: Carl
Ange ditt födelsedatum: 29 Maj 2011
Ditt Discordnamn: torkad.mango
Berätta kortfattat om dig själv. jag är snäll pojke har guzz är seriös i seriösa tillfällen o är ej störig kommer va jätte bra staff
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? typ 5 timmar per dag om jag it ska göra något akhi
Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? bror jag vet it typ nån vecka
Varför ansöker du till Helper på Rewerse? vill hjälpa medlemmar på servern om det behöver hjälp o banna folk som it följer reglerna
Vad är din uppgift som Helper? som sagt att hjälpa medlemmarna
Vad kommer du att bidra med som Helper? hjälpa folk
Hur hanterar du stressiga situationer? vara lugn o höja rösten yäni
Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP
Vad har du för erfarenhet inom kommandon? bra erfarenheter
Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? 1 dag akhi
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? typ 1,5 timmar staff arbete elle mer o resten rp beror på hur många är inne på servern wla
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja yäni
Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nee
Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? jaja
Ditt namn: Carl
Ange ditt födelsedatum: 29 Maj 2011
Ditt Discordnamn: torkad.mango
Berätta kortfattat om dig själv. jag är snäll pojke har guzz är seriös i seriösa tillfällen o är ej störig kommer va jätte bra staff
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? typ 5 timmar per dag om jag it ska göra något akhi
Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? bror jag vet it typ nån vecka
Varför ansöker du till Helper på Rewerse? vill hjälpa medlemmar på servern om det behöver hjälp o banna folk som it följer reglerna
Vad är din uppgift som Helper? som sagt att hjälpa medlemmarna
Vad kommer du att bidra med som Helper? hjälpa folk
Hur hanterar du stressiga situationer? vara lugn o höja rösten yäni
Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP
Vad har du för erfarenhet inom kommandon? bra erfarenheter
Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? 1 dag akhi
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? typ 1,5 timmar staff arbete elle mer o resten rp beror på hur många är inne på servern wla
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja yäni
Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nee
Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? jaja