Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Lundgren | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Lundgren

Ny Medlem
Gick med
27 September 2025
Meddelanden
6
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sundsvall
Användarnamn: Lundgren

Ditt namn: Sam

Ange ditt födelsedatum: 4 Augusti 2009

Ditt Discordnamn: bogen0369

Berätta kortfattat om dig själv. Heter sam har 2000+ timmar på fivem och har vart staff på många servrar inann men ja är snäll smart och är bra på mitt jobb

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 24/7

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? länge

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? eftersom jag vill vara med och bidra till ett tryggt, rättvist och roligt community. och kan ta reports speca ni vill ha mig som staff lovar

Vad är din uppgift som Helper? Jag ska vara aktiv i både spelet och i t.ex. Discord, svara snabbt när någon behöver hjälp, och vara ett stöd för både spelare och högre staff.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag är aktiv, social och har lätt för att kommunicera med både nya och erfarna spelare. Jag kommer se till att frågor får snabba och tydliga svar, och jag är inte rädd för att ta ansvar när det behövs.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att hålla mig lugn, tänka klart och fokusera på att lösa problemet steg för steg. och inte bli stressad

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Medlemskap, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? japp de har ja

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? tills ja sluta spela fivem

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? spela ganska mycket men rp i 5 timmar staff arbete 4 timmar och de andra timmarna är för nåt annat

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? japp

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nopp

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom