Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Lundgren | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Lundgren

Ny Medlem
Gick med
27 September 2025
Meddelanden
6
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sundsvall
Användarnamn: Lundgren

Ditt namn: Sam

Ange ditt födelsedatum: 3 September 2009

Ditt Discordnamn: bogen0369

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en kille som gillar bilar, både i verkligheten och i spel. Har över 1000 timmar på FiveM, så jag har bra koll på RP och hur saker funkar där.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? När ja slutar skolan till 02 på kvällen sen på helgerna 24/7

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Jag kan vara aktiv efter skolan, alltså efter mina 5 timmar där, och på helgerna är jag tillgänglig nästan hela dagen – från det att jag vaknar tills sent.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper på Rewerse för att jag gillar att hjälpa andra spelare och bidra till en bättre spelupplevelse. Med över 1000 timmar på FiveM har jag bra koll på hur saker fungerar, och jag tycker det är kul att vara del av ett team. Jag vill hjälpa nya spelare att komma in i RP och se till att servern håller en bra stämning.

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift som Helper är att hjälpa spelare med frågor och problem, både i spelet och på Discord. Jag ska vara en stöttande person som ser till att nya spelare förstår reglerna och hur servern fungerar. Jag ska också rapportera buggar eller regelbrott till högre staff och bidra till en trevlig och hjälpsam stämning på servern.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Som Helper kommer jag bidra med min erfarenhet från FiveM, min vilja att hjälpa andra och en positiv attityd. Jag är aktiv, engagerad och gillar att lösa problem. Jag kommer se till att nya spelare känner sig välkomna, svara på frågor snabbt och tydligt, och hjälpa till att skapa en trygg och rolig miljö på servern.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att hålla mig lugn och tänka klart innan jag agerar. Jag försöker alltid ta ett steg tillbaka, prioritera vad som är viktigast och lösa en sak i taget. Om det är mycket på en gång kommunicerar jag tydligt med andra i teamet och ber om hjälp om det behövs. Målet är alltid att lösa situationen på ett lugnt och respektfullt sätt.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har bra erfarenhet av kommandon i FiveM, både som spelare och från tidigare RP-roller. Jag kan vanliga kommandon som t.ex.:

/me, /do, /ooc för rollspel

/report, /dv, /fix, /revive (om tillgång finns)

Har använt admin- och staff-kommandon i vissa fall, t.ex. teleportering, spectate och hantering av spelare via meny eller kommandon

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Jag har tänkt på att bli staff på Rewerse ett tag nu, särskilt efter att ha spelat aktivt och sett hur bra communityn är. Jag gillar servern och vill vara med och bidra mer än bara som spelare. Det känns som rätt steg att ta, eftersom jag har erfarenhet, är aktiv och vill hjälpa till att utveckla servern ännu mer.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer lägga upp mitt staffarbete genom att ha en bra balans mellan skola, RP och fritid. Eftersom jag går i skolan ca 5 timmar om dagen, planerar jag att vara aktiv som staff efter det, utan att det påverkar skolan negativt.

Jag kommer även se till att det finns tid för mitt eget RP, men när jag är online som Helper kommer jag prioritera att hjälpa andra. Det handlar om att planera sin tid smart och vara tydlig med när jag är tillgänglig som staff och när jag bara spelar för nöje.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja, jag accepterar det fullt ut. Jag förstår att rollen som Helper innebär ansvar och att fokus ska ligga på att hjälpa spelare och stötta servern. RP kommer alltid i andra hand när jag är i min Helper-roll, och jag har inga problem med att prioritera staff-arbetet framför vanligt spelande när det behövs.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej, jag har aldrig haft några kriminella varningar på Rewerse. Jag följer alltid reglerna och vill bidra till en schysst och rättvis spelmiljö för alla.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja vet hur man gör

01smexy

Ägare
Forumpersonal
Ägare
Donations Manager
Gick med
21 September 2025
Meddelanden
448
Reaktioner
1
Poäng
21
Plats
Sverige
Du är staff på en annan server innan du ansöker till staff får du lämna den servern.

Din staff ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till staff ansökningar - akriv

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom