Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd Larre | Permanent Avstängning

Larre

Helper
Helper
Gick med
20 Juli 2026
Meddelanden
5
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Skåne
Användarnamn: Larre

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199438126478/

Ditt Hex-ID steam:110000158165d8e

Ditt Ban-Id ocixka

Vad är din discord tagg? larre2k.

Hur länge sedan vart du bannad? Permanent

Vem var det som bannade dig? Denfarligademonen

Var är du bannad? Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-07-22 214945.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja jag vet inte riktigt var inte där jag var och skulle fixa lite käk så ville min lillebror spela lite jag sa till honom att inte gå in på Rewerse för jag har sagt innan att jag var jätte taggad på att börja spela där. Sen så när jag kom tillbaka så stog det på bannen Permannent avstängning Anledning Rasism jag blev först jätte besviken och sur.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag var och fixa käk min lillebror ville spela lite Gta sa han till mig jag sa gör du de medan jag fixar käk så hade han gått in på Rewerse och lallat och hade varit Rasistisk mot folk men jag vet inte riktigt stog bara det på bannen och han säger att han inte har gjort men jag vet inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har ingen aning var inte där men tror inte den var felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig varit bannad här tidigare och kört på de andra Rewerse i flera år och har aldrig varit bannad för en sådan här anledning jag ber så hemskt mycket om förlåtelse för att min lillebror gjorde detta på servern och hoppas att jag får en andra chans!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte låta min lillebror spela på min dator och det kommer inte att hända igen det kan jag lova

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Top Bottom