Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Larre | Medlemskap Ansvarig Ansökan

Larre

Helper
Helper
Gick med
20 Juli 2026
Meddelanden
5
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Skåne
Användarnamn: Larre

Vad heter du på discord? Larre

Vad heter du IRL? Måns

Ange ditt födelsedatum 2 Maj 2011

Hur ofta kommer du att vara aktiv? Varje dag från 14-03 men det kan variera nu under sommaren och att man vill hitta på nått med polarna

Hur bemöter du andra människor? Jag bemöter andra människor med respekt, lyhördhet och ett öppet sinne. Jag tycker att det är viktigt att alla känner sig välkomna, sedda och inkluderade. Jag är vänlig, hjälpsam och försöker alltid lyssna på andras behov och bemöta dem på ett positivt och lösningsorienterat sätt.

Varför söker just du till Medlemskap Ansvarig? Jag söker rollen som medlemskapsansvarig eftersom jag tycker om att träffa människor och skapa en välkomnande och inkluderande miljö.

Varför ska vi välja just dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som medlemskapsansvarig eftersom jag är engagerad, ansvarsfull och har ett genuint intresse för att skapa en positiv upplevelse för alla medlemmar.

Vilka kraver tycker du det ska finnas på dom som vill bli medlem? Jag tycker att den som vill bli medlem ska dela föreningens värderingar och visa respekt för andra medlemmar.

Finns det något annat du vill tillägga? Nej

xavi1337

Ny Medlem
Gick med
17 Juli 2026
Meddelanden
28
Reaktioner
0
Poäng
1
Ålder
15
Plats
Halmstad
Godkänd ansökan, Vidare till muntlig intervju, Lycka till!

Top Bottom