Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Larre | Ansökan till Helper [Fredde]

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Larre

Helper
Helper
Gick med
20 Juli 2026
Meddelanden
5
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Skåne
Användarnamn: Larre

Ditt namn: Måns

Ange ditt födelsedatum: 2 Maj 2011

Ditt Discordnamn: Larre

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en lugn, mogen och ansvarstagande person som tycker om att hjälpa andra och skapa en bra miljö för alla spelare. Jag kan hålla mig professionell även i stressiga situationer, lyssnar på båda sidor innan jag tar beslut och följer serverns re

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Varje dag från 14:00 - 03:00

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Länge har kört på og rewerse

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper på Rewerse eftersom jag vill hjälpa både nya och erfarna spelare att få en bra upplevelse på servern. Jag tycker om att lösa problem, svara på frågor och bidra till en trevlig och rättvis spelmiljö. Jag är aktiv, lugn och kan hantera situationer på ett moget sätt utan att låta känslor ta över

Vad är din uppgift som Helper? En Helpers uppgift är att hjälpa spelare med frågor och problem, ge stöd till nya spelare och se till att serverns regler följs.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Som Helper kommer jag att bidra med ett lugnt och professionellt bemötande, vara aktiv och hjälpa spelare så snabbt som möjligt. Jag kommer att lyssna på båda sidor i en situation innan jag fattar ett beslut och alltid behandla alla rättvist.

Hur hanterar du stressiga situationer? I stressiga situationer håller jag mig lugn och fokuserar på att lösa problemet istället för att agera impulsivt.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Servervakt

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag kan alla kommandon har kört Fivem ett tag och varit staff på alla möjliga servrar jag var staff på avena för ett år sedan där jag fick lära mig en del av att vara staff och alla komandon

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Jag tänkte ansöka till staff på rewerse för 2 dagar sedan men de blev inte av så jag tog tag i det nu så

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att prioritera mitt privata liv först och endast ta staffpass när jag har tid och kan vara fullt fokuserad.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja!

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom