- TRÅDSKAPARE
- #1
Användarnamn: kakan140
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199502115749/
Ditt Hex-ID steam:11000015be6c3a5
Ditt Ban-id vnmoeb
Vad heter du på Discord? Kakan140
Hur länge sedan vart du bannad? För nå timme sedan
Hur lång tid var din ban? 3 Dagar
Var är du bannad? Servern
Vilken staff bannade dig? Blakfisken
Bild på banmeddelande
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag fick ryck, men det var min polare jag sköt så tog det inte som något illa menat, ber om ursäkt. Vill verkligen spela!
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad Okej, jag åkte runt i min bil sedan så fick jag nå ryck så att jag sköt min polare och blev bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, ber om ursäkt. Hade jättegärna velat spela idag!
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Felaktigt bannad en gång.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjutit.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Kom igen, ge mig en till chans! Pleas
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199502115749/
Ditt Hex-ID steam:11000015be6c3a5
Ditt Ban-id vnmoeb
Vad heter du på Discord? Kakan140
Hur länge sedan vart du bannad? För nå timme sedan
Hur lång tid var din ban? 3 Dagar
Var är du bannad? Servern
Vilken staff bannade dig? Blakfisken
Bild på banmeddelande

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag fick ryck, men det var min polare jag sköt så tog det inte som något illa menat, ber om ursäkt. Vill verkligen spela!
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad Okej, jag åkte runt i min bil sedan så fick jag nå ryck så att jag sköt min polare och blev bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, ber om ursäkt. Hade jättegärna velat spela idag!
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Felaktigt bannad en gång.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjutit.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Kom igen, ge mig en till chans! Pleas