Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad isak | Ansök som Chef

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

isak

Ny Medlem
Gick med
8 Oktober 2025
Meddelanden
6
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Användarnamn: isak

Vilken chefsposition ansöker du till? rikspolischef

Ditt Discordnamn: isak.123123

Hur gammal är du? 5 Maj 2007

Hur länge har du spelat på Rewerse? jätte länge men vet ej exaktför tillfället.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill utveckla jobbet genom att göra polisen mer aktiv, mer organiserad och mer rolig att spela med. Jag kommer fokusera på bättre struktur, tydligare roller och se till att alla faktiskt vet vad dom ska göra och varför. Jag kommer vara nära personalen, hjälpa dom när dom behöver det och se till att ingen känner sig bortglömd. Jag vill få in mer seriösa rutiner men samtidigt hålla rp’t levande så det inte blir tråkigt. Jag tänker jobba mycket med kommunikation, alltså att alla enheter pratar bättre, samarbetar och följer samma linje. Jag vill också se till att nya poliser får bra upplärning direkt så vi slipper onödiga misstag.

Har du några erfarenheter inom detta jobb? Ja jag har ganska bra erfarenhet faktiskt. Jag har varit både högre upp i polisledningen och staff på flera servrar innan, så jag är van vid ansvar och att hålla koll på folk. Jag har varit typ rikspolischef, bitr, teamledare och sånt, så jag vet hur man bygger upp strukturen, håller ordning på patruller.

Berätta om din karaktär Min karaktär är en rätt lugn och smart person som alltid försöker hålla sig professionell men ändå mänsklig. Han har varit runt mycket, jobbat både inom polis och lite mer administrativa roller så han vet hur saker funkar bakom kulisserna. Han är inte den som skryter men han har erfarenhet och det märks när han jobbar. Han är en person som tänker innan han gör något, han är rak, tydlig och håller alltid fokus på att allt ska flyta på bra.

Hur ofta kommer du vara inne? 8-9 timmar om dagen ungefär efter jobbet då jag har mycket och göra.

Har du läst våra Regler? Ja

H4mpus

Mod
Forumpersonal
Mod
Områdesansvarig Jobb
Medlemskap Ansvarig
Support Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Staff Manager
Donations Ansvarig