Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad isak | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

isak

Ny Medlem
Gick med
8 Oktober 2025
Meddelanden
6
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Användarnamn: isak

Ditt namn: Isak

Ange ditt födelsedatum: 5 Oktober 2010

Ditt Discordnamn: Yman123

Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter Isak och är en lugn och social person som gillar att samarbeta med andra. Jag har spelat RP ett tag och tycker det är roligt att vara med och skapa bra stämning på servern. Jag försöker alltid vara rättvis, hjälpsam och ta ansvar när det behövs. Utanför RP gillar jag att umgås med vänner, spela och ibland bara ta det lugnt. Jag söker staff för att jag vill bidra till en trygg och rolig miljö för alla spelare.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv ungefär mellan 16:00–22:00 på vardagar och mer flexibelt på helger, oftast mellan 12:00–01:00.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? 2 dagar

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper på Rewerse för att jag vill hjälpa till att göra servern ännu bättre och skapa en positiv upplevelse för alla spelare. Jag gillar att hjälpa andra, svara på frågor och se till att nya spelare känner sig välkomna. Jag har spelat en del RP och vet hur viktigt det är med en bra och rättvis staff som kan lösa problem lugnt och sakligt. Jag vill vara en del av teamet som håller ordning och samtidigt gör att folk trivs och har roligt på servern.

Vad är din uppgift som Helper? Som Helper är min uppgift att hjälpa spelare med frågor och problem, guida nya spelare, och se till att RP:n och servern fungerar smidigt. Jag ska även påminna om regler när det behövs, vara rättvis och hålla en vänlig och professionell ton. Kort sagt är min roll att underlätta för både spelare och staff-teamet så att alla får en bra och rolig upplevelse på servern.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Som Helper kommer jag bidra med hjälp till spelare, vägledning och support så att alla känner sig välkomna och får en bra upplevelse. Jag vill också bidra med ett lugnt och rättvist bemötande, tips och råd under RP, och se till att regler följs på ett vänligt sätt. Mitt mål är att underlätta för både spelare och staff-teamet och skapa en positiv och rolig miljö på servern.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker alltid hålla mig lugn och fokuserad, även när det blir stressigt. Jag prioriterar vad som är viktigast, tar ett steg i taget och försöker lösa situationen på ett rättvist och sakligt sätt. Om det behövs tar jag hjälp av andra staff-medlemmar för att säkerställa att allt hanteras korrekt. Jag tror att ett lugnt bemötande och tydlig kommunikation är nyckeln till att hantera stressiga situationer på ett bra sätt.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Medlemskap

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har mycket erfarenhet av kommandon från tidigare servrar, både som spelare och som staff. Jag är van vid att använda administrativa kommandon på ett korrekt och ansvarsfullt sätt, såsom att teleportera spelare, hantera varningar, mute/kick/ban, ge resurser och övervaka RP-situationer.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Jag har funderat på att bli staff på Rewerse under en längre tid, eftersom jag vill bidra till servern och hjälpa spelare på ett positivt sätt. Jag har spelat här ett tag, lärt mig hur servern fungerar och känner att jag nu har erfarenheten och mognaden som krävs för att ta ansvar som staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag planerar att lägga upp mitt staff-arbete på ett strukturerat sätt så att det inte påverkar mitt privatliv eller min RP negativt. Jag kommer att prioritera viktiga uppgifter när jag är online som staff, men samtidigt se till att ha tid för skola, fritid och RP.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom