- TRÅDSKAPARE
Användarnamn: Harry230
Vad är ditt namn i verkligheten? Harry
Vad heter du på discord? harry024955
Ange ditt födelsedatum: 9 Januari 2011
Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt på FiveM för att jag är engagerad i att skapa en trygg, rolig och rättvis spelupplevelse för alla. Jag har ett stort intresse för RP och tycker det är viktigt att alla spelare följer reglerna så att alla får en så bra upplevelse som möjligt. Jag är lugn, rättvis, och kan hantera konflikter på ett professionellt sätt. Dessutom gillar jag att ha ansvar och hjälpa nya spelare komma in i gemenskapen. Att få vara en del av teamet bakom servern och bidra till dess utveckling känns motiverande och meningsfullt
Förklara vad servervaktens uppgift är för något. Övervaka att regler följs:
Ser till att alla spelare följer serverns RP-regler (t.ex. ingen RDM, VDM, metagaming osv).
Upptäcker och agerar vid fusk, toxic beteende eller trolling.
Hantera konflikter:
Löser tvister mellan spelare på ett rättvist och professionellt sätt.
Kallar in högre personal (vid behov.
Ge support till spelare:
Hjälper nya och erfarna spelare med frågor om servern, kommandon eller RP-relaterade saker.
Förklarar regler vid missförstånd.
Rapportera problem:
Rapporterar buggar, missbruk eller andra tekniska problem till serverledning.
Föregå med gott exempel:
Representerar servern på ett positivt sätt.
Skapar en trygg och välkomnande miljö för alla spelare.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse innebär att en servervakt missbrukar sin roll för egen vinning eller för att gynna andra. Det kan ske genom att ge otillåtna fördelar, skydda vänner eller straffa spelare utan grund. Sådant beteende skadar serverns trovärdighet och spelupplevelse.
Hur länge har du varit Medlem på Rewerse? 1 månad
Hur många gånger har du blivit bannad? inga gånger
Vad är ditt namn i verkligheten? Harry
Vad heter du på discord? harry024955
Ange ditt födelsedatum: 9 Januari 2011
Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt på FiveM för att jag är engagerad i att skapa en trygg, rolig och rättvis spelupplevelse för alla. Jag har ett stort intresse för RP och tycker det är viktigt att alla spelare följer reglerna så att alla får en så bra upplevelse som möjligt. Jag är lugn, rättvis, och kan hantera konflikter på ett professionellt sätt. Dessutom gillar jag att ha ansvar och hjälpa nya spelare komma in i gemenskapen. Att få vara en del av teamet bakom servern och bidra till dess utveckling känns motiverande och meningsfullt
Förklara vad servervaktens uppgift är för något. Övervaka att regler följs:
Ser till att alla spelare följer serverns RP-regler (t.ex. ingen RDM, VDM, metagaming osv).
Upptäcker och agerar vid fusk, toxic beteende eller trolling.
Hantera konflikter:
Löser tvister mellan spelare på ett rättvist och professionellt sätt.
Kallar in högre personal (vid behov.
Ge support till spelare:
Hjälper nya och erfarna spelare med frågor om servern, kommandon eller RP-relaterade saker.
Förklarar regler vid missförstånd.
Rapportera problem:
Rapporterar buggar, missbruk eller andra tekniska problem till serverledning.
Föregå med gott exempel:
Representerar servern på ett positivt sätt.
Skapar en trygg och välkomnande miljö för alla spelare.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse innebär att en servervakt missbrukar sin roll för egen vinning eller för att gynna andra. Det kan ske genom att ge otillåtna fördelar, skydda vänner eller straffa spelare utan grund. Sådant beteende skadar serverns trovärdighet och spelupplevelse.
Hur länge har du varit Medlem på Rewerse? 1 månad
Hur många gånger har du blivit bannad? inga gånger