Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Vidare Harry230 | Ansökan till Servervakt

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Harry230

Ny Medlem
Gick med
2 Oktober 2025
Meddelanden
7
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
jönköping
Användarnamn: Harry230

Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad heter du på discord? harry024955

Ange ditt födelsedatum: 9 Januari 2011

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag tycker om att hjälpa till och se till att alla har en bra upplevelse på servern. Jag gillar att ha koll på läget, lösa problem när de uppstår, och se till att regler följs på ett rättvist sätt. Jag har också ett stort intresse för RP och vet hur viktigt det är med en trygg och organiserad miljö för att spelet ska flyta på bra. Jag är aktiv, ansvarstagande och har bra tålamod, vilket jag tror passar rollen som vakt väldigt bra.

Förklara vad servervaktens uppgift är för något. En servervakt har som uppgift att hålla ordning på servern och se till att spelreglerna följs. Det handlar både om att förebygga problem och att agera snabbt när något händer till exempel om någon bryter mot reglerna, trollar eller stör RP. En vakt ska också kunna svara på frågor, hjälpa nya spelare och vara en trygg kontaktpunkt för communityt. Kort sagt: man ser till att alla kan spela och ha kul i en rättvis och säker miljö.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att en servervakt använder sin roll för egen vinning eller för att gynna sina vänner, istället för att vara rättvis. Det kan vara att man låter någon bryta mot reglerna utan konsekvenser bara för att man känner personen.

Abuse missbruk av makt handlar om att använda sina rättigheter på fel sätt som att teleportera sig utan anledning, ge sig själv utrustning, eller straffa spelare utan att följa serverns regler och rutiner.
Både korruption och abuse förstör för communityt, skapar orättvisa och gör att spelare tappar förtroendet för personalen. Som servervakt är det därför superviktigt att alltid vara neutral, följa reglerna själv och behandla alla lika.

Hur länge har du varit Medlem på Rewerse? 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad? inga gånger

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom