- TRÅDSKAPARE
Användarnamn: edde01
Ditt namn: edde
Ange ditt födelsedatum: 7 Oktober 2011
Ditt Discordnamn: edde01
Berätta kortfattat om dig själv. ag är aktiv väldigt trevlig vet hur man jobbar som staff gillar staff arbete
jag gillar att hjälpa folk å få folk att bli glada jag kan bidra med aktivitet mycket support aktiv å jag kommer sitta i support så mycket jag kan å jag kan göra handligs eller saker till bilar å jag kan hjälpa till med de om ni vill ha hjälp så kan jag hjälpa å jag vill visa upp min aktivitet så jag kan få en roll i staff teamet å visa upp mig jag gillar katter å jag är väldigt trevlig å jag vill visa upp min aktivitet i support
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? varje dag när jag är aktiv
Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? 1 vecka typ
Varför ansöker du till Helper på Rewerse? jag vill hjälpa till staff teamet och vara aktiv o bara vara trevlig o va väldigt aktiv inom
Vad är din uppgift som Helper? ta ig och hjälpa i support ta reports titta ban överklagningar
Vad kommer du att bidra med som Helper? aktivitet
är trevlig
har bra tn
Hur hanterar du stressiga situationer? väldigt bra
Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Medlemskap
Vad har du för erfarenhet inom kommandon? kan alla
Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? från när jag kom till servern
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? spela när jag har tid o göra staff arbete göra lite båda 2
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? A
Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej
Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja
Ditt namn: edde
Ange ditt födelsedatum: 7 Oktober 2011
Ditt Discordnamn: edde01
Berätta kortfattat om dig själv. ag är aktiv väldigt trevlig vet hur man jobbar som staff gillar staff arbete
jag gillar att hjälpa folk å få folk att bli glada jag kan bidra med aktivitet mycket support aktiv å jag kommer sitta i support så mycket jag kan å jag kan göra handligs eller saker till bilar å jag kan hjälpa till med de om ni vill ha hjälp så kan jag hjälpa å jag vill visa upp min aktivitet så jag kan få en roll i staff teamet å visa upp mig jag gillar katter å jag är väldigt trevlig å jag vill visa upp min aktivitet i support
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? varje dag när jag är aktiv
Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? 1 vecka typ
Varför ansöker du till Helper på Rewerse? jag vill hjälpa till staff teamet och vara aktiv o bara vara trevlig o va väldigt aktiv inom
Vad är din uppgift som Helper? ta ig och hjälpa i support ta reports titta ban överklagningar
Vad kommer du att bidra med som Helper? aktivitet
är trevlig
har bra tn
Hur hanterar du stressiga situationer? väldigt bra
Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Medlemskap
Vad har du för erfarenhet inom kommandon? kan alla
Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? från när jag kom till servern
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? spela när jag har tid o göra staff arbete göra lite båda 2
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? A
Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej
Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja