Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad edde01 | Ansökan till Helper

edde01

Ny Medlem
Gick med
21 Juli 2026
Meddelanden
7
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
din mamma
Användarnamn: edde01

Ditt namn: edde

Ange ditt födelsedatum: 5 Oktober 2000

Ditt Discordnamn: edde01

Berätta kortfattat om dig själv. ag är aktiv väldigt trevlig vet hur man jobbar som staff gillar staff arbete
jag gillar att hjälpa folk å få folk att bli glada jag kan bidra med aktivitet mycket support aktiv å jag kommer sitta i support så mycket jag kan å jag kan göra handligs eller saker till bilar å jag kan hjälpa till med de om ni vill ha hjälp så kan jag hjälpa å jag vill visa upp min aktivitet så jag kan få en roll i staff teamet å visa upp mig jag gillar katter å jag är väldigt trevlig å jag vill visa upp min aktivitet i support

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? varje dag när jag är aktiv

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? 3 dar

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? jag vill hjälpa till staff teamet och vara aktiv o bara vara trevlig o va väldigt aktiv inom

Vad är din uppgift som Helper? ta ig och hjälpa i support ta reports titta ban överklagningar

Vad kommer du att bidra med som Helper? aktivitet
är trevlig
har bra tn

Hur hanterar du stressiga situationer? väldigt bra

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Servervakt

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? kan komandon

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? från när jag kom till servern

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? spela när jag har tid o göra staff arbete göra lite båda 2

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? a

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? naj

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? a

Top Bottom