Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Vidare anton | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

anton

Ny Medlem
Medlemskap Ansvarig
Gick med
2 Oktober 2025
Meddelanden
8
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
hema
Användarnamn: anton

Ditt namn: anton

Ange ditt födelsedatum: 3 Oktober 2000

Ditt Discordnamn: dragon23/

Berätta kortfattat om dig själv. jag e positiv jag är mogen snäll: har bra tålamod god ton och snäll jag kan tolkas fel ibland på grund av min adhd: tyvär men de är en sak jag inte kan göra nåting åt tyvär jag e hjälpsam har svårt att fatta vad folk menar ibland när dom säger mpnga saker samtidigt vilket jag gillar en sak idaget.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 14:00- ungifär 20:30 beror på vilken dag helger 14:00 till 00:00 på natten.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? några dagar å de verkar som en bra server jag gillar den här servern faktigst den är positiv de är bra.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till rollen som Helper på Rewerse eftersom jag är intresserad av att arbeta i en dynamisk och lärande miljö där jag kan bidra med mina kunskaper och samtidigt utveckla mig själv. Jag uppskattar Rewerse's fokus på att ge användarna en positiv och hjälpsam upplevelse, och jag tycker att jag skulle kunna bidra till detta genom att vara en tillmötesgående och lösningsorienterad hjälpmedarbetare. Dessutom gillar jag tanken på att vara en del av ett team som fokuserar på att göra livet enklare för andra, och jag tror att denna roll skulle passa mina värderingar och min arbetsstil. jag sträver efter bra rp och en trygg plats att vara på jag kommer desutom vara en person som folk kan komma å snacka me om de är nåt jga är väldigt lätt tolkad ibland ibland inte.

Vad är din uppgift som Helper? e vägledning: Hjälpa användare att förstå hur de kan använda olika funktioner på plattformen.

Lösa problem: Identifiera och åtgärda eventuella problem eller buggar som användare kan stöta på.

Tillhandahålla support: Svara på frågor och ge support, antingen genom att guida dem steg för steg eller genom att hänvisa dem till relevanta resurser.

Förbättra upplevelsen: Samla in feedback från användare och föreslå förbättringar för att optimera plattformens användbarhet och effektivitet.

Uppföljning: Säkerställa att användarna känner sig nöjda med den hjälp de fått, och följa upp om det behövs. de är de som en staff har ansvar över.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Som Helper kommer jag att bidra med ett lugnt och lösningsorienterat arbetssätt, där användarens behov alltid står i centrum. Jag har en god förmåga att kommunicera tydligt, både i skrift och tal, vilket är viktigt för att kunna ge snabb och begriplig hjälp. Jag är också tålmodig, lyhörd och har lätt för att sätta mig in i andras perspektiv – något som är avgörande när man arbetar med support.

Utöver det är jag nyfiken och tekniskt intresserad, vilket gör att jag gärna lär mig nya system och hittar smarta lösningar på problem. Jag vill inte bara lösa enskilda ärenden, utan också bidra till att förbättra hela användarupplevelsen genom feedback och egna initiativ.

Kort sagt – jag vill vara en trygg punkt för användarna och en positiv kraft i teamet."

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag har lärt mig att hantera stress genom att hålla mig lugn och fokuserad på lösningar, snarare än att låta stressen ta över. För mig handlar det om att bryta ner problemet i hanterbara delar och ta en sak i taget. Jag brukar också prioritera mina uppgifter för att säkerställa att jag fokuserar på det viktigaste först.

Om jag märker att stressnivåerna stiger, brukar jag ta ett kort paus för att samla mig och återställa fokus. Det kan vara så enkelt som att andas djupt eller ta några sekunder för att reflektera över den bästa vägen framåt. Jag tycker också att det är viktigt att hålla kommunikationen öppen med mina kollegor – när man samarbetar i ett team blir arbetsbelastningen mer hanterbar, och vi kan stötta varandra genom de tuffa momenten."

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har erfarenhet av att arbeta med kommandon inom FiveM, främst genom att administrera servrar och skapa anpassade spelupplevelser. Jag har arbetat med serverkonfigurationer och använt kommandon för att hantera användartillstånd, ändra serverinställningar och felsöka problem. Jag är bekant med de grundläggande FiveM-kommandona, såsom att kicka eller banna spelare, justera serverinställningar och konfigurera plugins."

"Jag har också arbetat med skriptning i Lua och JavaScript för att skapa och anpassa servern på ett mer avancerat sätt. Jag har byggt egna script och moduler för att förbättra spelupplevelsen, exempelvis genom att skapa anpassade kommando- och administrationssystem som förenklar hanteringen av användare, fordon eller andra objekt i spelet. Genom dessa erfarenheter har jag lärt mig hur man effektivt använder både inbyggda och anpassade kommandon för att optimera och administrera en FiveM-server."

"Jag trivs med att lösa tekniska problem och anpassa servern så att spelare får den bästa möjliga upplevelsen. Min erfarenhet inom FiveM och serveradministration gör att jag känner mig bekväm med att hantera både grundläggande och mer avancerade kommandon och sköta allt från felsökning till scriptutveckling."

Hur länge har du varit medlem på Rewerse? några dagar å de verkar som en bra server jag gillar den här servern faktigst den är positiv de är bra.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tycker att det är viktigt att hitta en balans mellan mina olika åtaganden, och jag planerar att strukturera mitt arbete som en del av staff-teamet på ett sätt som gör att jag kan ge det fokus det krävs, samtidigt som jag också prioriterar mitt privata liv och min RP. Jag tror på att vara effektiv och använda min tid på bästa sätt, så jag kommer att använda en flexibel men tydlig tidsplan för mina uppgifter."

"För mitt arbete inom staff kommer jag att hålla koll på mina arbetsuppgifter och skapa en tydlig plan för varje vecka, vilket gör att jag kan vara produktiv utan att känna mig överväldigad. Jag vet att när det gäller serveradministration och support kan det uppstå akuta situationer, så jag planerar att vara flexibel och kunna ta hand om de mest akuta ärendena snabbt, men också ha tid för att vara tillgänglig för användare och kollegor när det behövs."

"För att balansera det med mitt privata liv kommer jag att avsätta specifika tider för arbete, så att jag inte låter mina arbetsuppgifter påverka min fritid. Jag vill också se till att jag tar regelbundna pauser och inte fastnar i arbetsuppgifter för länge. När det gäller min RP, vill jag hålla det som en rolig och avslappnande aktivitet, så jag ser till att planera in tid för det utan att det går ut över mitt jobb eller privata liv. Jag tycker det är viktigt att varje del av mitt liv får den uppmärksamhet det förtjänar."

"Så kort sagt handlar det om att planera och vara flexibel. Genom att vara effektiv och sätta upp realistiska förväntningar på mig själv, kan jag hålla balansen mellan mina uppgifter som staff, min privata tid och min RP. Det handlar om att vara medveten om mina gränser och inte ta på mig mer än vad jag kan hantera på ett hälsosamt sätt."

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? ja jag har de nu men de va för fear rp men de kommer aldrig hända igen lovar ja

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? nope tyvär inte

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom