Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad realfluz | Ansökan till Helper

realfluz

Ny Medlem
Gick med
21 September 2025
Meddelanden
2
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Rewerse
Användarnamn: realfluz

Ditt namn: Anton

Ange ditt födelsedatum: 9 Juni 2007

Ditt Discordnamn: realfluz

Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter Anton, är 16 år och är en aktiv och social kille. På fritiden gillar jag att spela fotboll och sitta vid datorn där jag spelar CS och FiveM. Jag tycker om att utvecklas, både inom spel och i verkliga livet.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? På vardagar mellan 16-22 på helger/lov Från jag vaknar till jag går och lägger mig beror på mina planer för dagen!

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Sedan 2022

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag har alltid gillat att vara en del av Rewerse community, för att se deras resa och utveckling. Jag har tidigare varit staff på servern. Då var jag ett gott exemplar och tog mitt arbete till topp.

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift som Helper är att hjälpa spelare med frågor, problem och oklarheter på servern. Jag ska se till att regler följs, hjälpa till vid enklare ärenden och guida nya spelare så att de förstår hur servern fungerar. Jag ska också bidra till en positiv och trygg miljö genom att vara respektfull

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer att bidra med en god ton, ett exemplariskt beten och utryck på server. Jag kommer att vara Aktiv i mitt arbete konstant rpn kan alltid vänta. Serverns spelar kommer ALLTID först!

Hur hanterar du stressiga situationer? Det viktigaste är att jag håller mig lugn och försöker att lugna ner situationen. Genom att mutea ena parten och lyssna på en sida i taget. Efter det så frågar jag om bevis tilexempel ett klipp. Efter jag sett det kollar jag in på det lite djupare och kanske tar hjälp av någon annan i staff teamet.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Jobb

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /revive ska endast användas vid dåliga scenarion eller liknande. /bring ska nästan aldrig användas endast vid alvarligt staff arbete. /goto kan jag använda mig av när jag sitter i noclip och vill komma till senarion snabbt för att specca. Det finns många mer.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Ett tag.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att prioritera mitt staff arbete så länge servern har en stor spelar bas och jag anser att det är i behov att arbete. När jag anser att det har lugnat ner sig och att alla sköter sig. Då kan jag gå in med gott exemplar mot server med dunder rp

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja

Top Bottom