- TRÅDSKAPARE
- #1
Användarnamn: 4.k.6 7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243015655/
Ditt Hex-ID steam:11000014c7535e7
Ditt Ban-id twttuz
Vad heter du på Discord? 1.4.K
Hur länge sedan vart du bannad? typ 20 min sedan
Hur lång tid var din ban? 1 dag vilket e synd för vill spela
Var är du bannad? Servern
Vilken staff bannade dig? CryzZ
Bild på banmeddelande
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var ute och rullade med min polare och åkte runt och skjöt lite sen så skjuter vi mot folk sen så blev jag rdmad så blev sur för folk skjöt hit och dit och det var ja rent sagt kaos i groove street och min polare blev rdmad också när vi åkte förbi så ja jag såg en grabb i en bil.jag valde att skjuta han direkt vilket var rdm som var helt idiotiskt av mig att göra eftersom det är rdm som är ett regelbrott.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad folk skjöt hit och dit och det var ja rent sagt kaos i groove street och min polare blev rdmad också när vi åkte förbi så ja jag såg en grabb i en bil. denna mening kommer vara svår att utveckla då jag fått med det mesta men ja jag gör mitt bästa iallafall så jag såg en grabb i en bill så jag valde att skjuta honom direkt det är det som hände.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en rätt ban cryzZ gjorde rätt att banna mig då jag gjorde fel men har lärt mig av bannen kommer aldrig ske igen.
denna mening kommer vara svår att utveckla också då detta är varför det inte är en felaktig ban och ja det är ej en felaktig ban jag gjorde ett regelbrott som är fel och strikt förbjudet på smexys server så jag blev bannad för rdm. Det var inte en felaktig ban iaf cryzZ gjorde rätt i att banna mig.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. duping en gång kanske men kommer ej ihåg. men annars nej på detta konto.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att ej rdma som någon 12åring och som det vore nordix och istället ha en bra rp nivå.
Har du lärt dig någonting efter din ban? jaa att ej bete mig omoget
Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja fattar han får läsa när han har tid
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243015655/
Ditt Hex-ID steam:11000014c7535e7
Ditt Ban-id twttuz
Vad heter du på Discord? 1.4.K
Hur länge sedan vart du bannad? typ 20 min sedan
Hur lång tid var din ban? 1 dag vilket e synd för vill spela
Var är du bannad? Servern
Vilken staff bannade dig? CryzZ
Bild på banmeddelande

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var ute och rullade med min polare och åkte runt och skjöt lite sen så skjuter vi mot folk sen så blev jag rdmad så blev sur för folk skjöt hit och dit och det var ja rent sagt kaos i groove street och min polare blev rdmad också när vi åkte förbi så ja jag såg en grabb i en bil.jag valde att skjuta han direkt vilket var rdm som var helt idiotiskt av mig att göra eftersom det är rdm som är ett regelbrott.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad folk skjöt hit och dit och det var ja rent sagt kaos i groove street och min polare blev rdmad också när vi åkte förbi så ja jag såg en grabb i en bil. denna mening kommer vara svår att utveckla då jag fått med det mesta men ja jag gör mitt bästa iallafall så jag såg en grabb i en bill så jag valde att skjuta honom direkt det är det som hände.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en rätt ban cryzZ gjorde rätt att banna mig då jag gjorde fel men har lärt mig av bannen kommer aldrig ske igen.
denna mening kommer vara svår att utveckla också då detta är varför det inte är en felaktig ban och ja det är ej en felaktig ban jag gjorde ett regelbrott som är fel och strikt förbjudet på smexys server så jag blev bannad för rdm. Det var inte en felaktig ban iaf cryzZ gjorde rätt i att banna mig.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. duping en gång kanske men kommer ej ihåg. men annars nej på detta konto.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att ej rdma som någon 12åring och som det vore nordix och istället ha en bra rp nivå.
Har du lärt dig någonting efter din ban? jaa att ej bete mig omoget
Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja fattar han får läsa när han har tid